کمیته امداد می تواند در حوزه معادن موفق باشد

کمیته امداد می تواند در حوزه معادن موفق باشد

گروه معادن - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تشکیل هولدینگ معدنی با همکاری مجتمع اقصادی کمیته امداد یکی از پیشنهادات ما است زیرا این نهاد می تواند در این حوزه موفق باشد.

به گزارش ماین نیوز، محمدرضا پور ابراهیمی افزود: با عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، تجمیع فعالیت های اقتصادی در کمیته امداد انجام شده و امروز دارایی های بسیار و ظرفیت های فراتر از دارایی ها در این مجموعه وجود دارد.

وی تاکید کرد: امروز با تجربه ترین و متخصص ترین مجموعه کشور در کمیته امداد آمده و نگاه اقتصادی در این سازمان بسیارمتفاوت است.

پورابراهیمی بر همکاری کمیته امداد برای تشکیل هولدینگ کشاورزی در این استان تاکید کرد و گفت: این کار می تواند ظرفیت جدیدی را که در حوز ه های مختلف ایجاد کند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در استان کرمان فرصت های صنعتی، معدنی و کشاورزی بسیار خوبی وجود دارد که مدیریت توسعه گرای آنها می تواند فرصت خوبی برای توسعه استان ایجاد کند.

امیری افزود: رویکرد حوزه اقتصادی و تحول اقتصادی کمیته امداد به ویژ در استان کرمان با توجه به ظرفیت های صنعتی، معدنی و کشاورزی قابل تقدیر است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر نیز گفت: حضور استاندار کرمان و دیدار با رئیس کمیته امداد کشور نشان از نگاه بلندنظرانه وی نسبت به همه ظرفیت های استان دارد.

شهباز حسن پور بیان کرد: در شمال استان کرمان نیز شهرستانهایی داریم که نسبت به برخی از شهرستان های جنوب استان وضعیت بدتری دارند و امیدواریم به این موارد توجه لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: با انسجام و هماهنگی موجود در استان کرمان می توان نقشه راهی را ایجاد کرد که فقر و بیکاری را برای همیشه در استان ریشه کن کرد و می توان به روزی رسید که در این استان هیچ محرومی وجود نداشته باشند.

وی اظهار کرد: آمادگی کاملی در مجلس شورای اسلامی وجو د دارد که ماموریت های بیشتری به کمیته امداد کشور وگذار کند و عملکرد خوب کمیته امداد در چند سال گذشته نشان داده است که می توان از ظرفیت های این سازمان هر چه بیشتر استفاه کرد.

حسن پور گفت: در برنامه ششم باید ماموریت بیشتری را برای نهادهایی که می تواند معضل کارآفرینی را حل کنند، واگذار کنیم.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا