احمدی نژاد تولد پنجمین نوه را رسانه‌ای کرد

احمدی نژاد تولد پنجمین نوه را رسانه‌ای کرد

رییس دولت های نهم و دهم به دنیا آمدن نوه پنجم خود در تیرماه را رسانه‌ای کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق،محمود احمدی نژاد عکسی از خود و نوه‌ پنجم را در فضای مجازی بارگذاری کرد.

این خبر بیشتر از حرف‌ها و موضع‌گیری‌های احمدی‌نژاد دیده شد و با اقبال مخاطبان سریعا دست‌به‌دست شد. درحالی‌که هنوز دقیقا مشخص نیست نوه پنجم احمدی‌نژاد، پسر مهدی است یا علیرضا، بیشتر رسانه‌ها محمد را نوه مشترک احمدی‌نژاد و مشایی دانستند یعنی فرزند مهدی.

احمدی‌نژاد سه فرزند دارد، دو پسر و یک دختر. همه ازدواج کرده‌ و صاحب فرزند هستند. وی در دوران ریاست‌جمهوری، خانه‌ خود را در میدان ٧٢ نارمک بازسازی کرد و با اضافه‌کردن چند طبقه، خانه‌هایی برای فرزندان تدارک دید.

در حال‌حاضر احمدی‌نژاد در کنار سه فرزند و داماد و عروس‌ها در همان محله نارمک زندگی می‌کند.

مهدی خورشیدی، همسر تنها دختر محمود احمدی‌نژاد، بخت خود را در دنیای سیاست با نامزدی در انتخابات شورای شهر آزمود که ناکام ماند.وی البته پیش از این اذعان کرده بود احمدی نژاد با نامزدی وی در انتخابات مخالف بوده است.

از دو پسر احمدی‌نژاد تاکنون فعالیت سیاسی خاصی دیده نشده است. به نظر می‌رسد خود احمدی‌نژاد نیز که پس از ردصلاحیت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، به حاشیه سیاست رفته، این روزها بیشتر وقت را صرف امور شخصی می‌کند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا