حسابرسی نشده منتشر شد؛

صورت های مالی یک ساله "سنوین"

صورت های مالی یک ساله

شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین در دوره 12 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 95 مبلغ 32 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت؛ که نسبت به دوره مشابه در سال مالی 94، معادل 22 ریال افزایش را نشان می دهد.

 

شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین صورت های مالی یکساله منتهی به 30 آذر ماه 95 را با سرمایه یک هزار میلیارد ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری اقتصاد نوین در سال مالی منتهی به 30 آذر 95، معادل 51 میلیارد و 237 میلیون ریال درآمدهای عملیاتی داشت.

از درآمد این شرکت بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی دوره هزینه های فروش، اداری و عمومی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 28 میلیارد و 474 میلیون ریال محاسبه شد.

به سود عملیاتی دوره نیز درآمدهای غیر عملیاتی افزوده شد و سود خالص دوره معادل 31 میلیارد و 823 میلیون ریال محاسبه شد و بر این اساس مبلغ 32 ریال سود به ازای هر سهم محقق شد؛ که نسبت به دوره مشابه در سال مالی 94، معادل 22 ریال افزایش را نشان می دهد.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 35 میلیارد و 313 میلیون ریال سود انباشته پایان سال در حسابهای "سنوین" منظور شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا