کانون نهادهای سرمایه‌گذاری برگزار می کند:

دوره تابستانه توسعه مهارت های مدیریتی

دوره تابستانه توسعه مهارت های مدیریتی

کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران با همکاری «پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف» به‌عنوان نماینده انحصاری مؤسسه بین‌المللی Coachingourselves، یک دوره آموزشی برگزار خواهد کرد.


کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران با در نظر گرفتن نیازهای مدیریتی مدیران فعال در بازار سرمایه و با همکاری «پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه صنعتی شریف» به‌عنوان نماینده انحصاری مؤسسه بین‌المللی Coachingourselves، یک دوره آموزشی برگزار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، این دوره آموزشی کاملاً متفاوت با دوره‌های آموزشی استادمحور مرسوم و براساس برنامه هِنری مینتزبرگ، تحت عنوان «توسعه مهارت‌های مدیریتی و رهبری» و در قالب یک مدرسه تابستانه طراحی شده است.

دوره مذکور در قالب نه ماژول مدیریتی و توسط اندیشمندان و صاحب‌نظران مطرح مدیریت در سطح بین‌المللی، طراحی شده و انتظار می‌رود خروجی مدرسه تابستانه مذکور به افزایش بینش از طریق تعمق عمیق بر روی تجربیات مدیریتی فعالان بازار سرمایه بیانجامد.

کلیه علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن ۸۸۳۴۹۴۴۴ (داخلی ۱۰۳ و ۱۱۵)، واحد روابط‌عمومی کانون تماس حاصل نموده و یا به کانال تلگرامی کانون (iiiair@) مراجعه نمایند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا