مدیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

آتش سوزی پالایشگاه اصفهان در ده دقیقه اطفا شد

آتش سوزی پالایشگاه اصفهان در ده دقیقه اطفا شد

آتش سوزی پالایشگاه اصفهان ناشی از اثر گرمای هوا و خودسوزی گوگردهای انبار شده یکی از محصولات در محوطه روباز رخ داد که بلافاصله توسط تیم آتش‌نشانی داخلی پالایشگاه و بدون اطلاع و استمداد از شبکه امداد شهری ، طی 10 دقیقه اطفا شد.


در پی آتش سوزی پالایشگاه اصفهان، مدیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با تکذیب اخبار منتشره در فضای مجازی اعلام کرد: این حادثه خسارت مالی قابل توجهی نداشته و کارگران آسیب دیده ، بهبود یافته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در پی آتش سوزی صبح دوشنبه در پالایشگاه اصفهان و دستور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پیگیری این حادثه، مدیر استان اصفهان این وزارتخانه گزارشی تهیه و اعلام کرد: این حادثه خسارت مالی قابل توجهی نداشته و کارگران آسیب دیده ، بهبود یافته و به محل کار خود بازگشته اند.

همچنین همه نکات ایمنی در پالایشگاه اصفهان رعایت شده و حادثه مذکور خسارت مالی قابل توجهی به همراه نداشته و خبرهای منتشره در فضای رسانه‌ای کذب محض است.

براساس این گزارش، آتش سوزی این پالایشگاه بورسی ناشی از اثر گرمای هوا و خودسوزی گوگردهای انبار شده یکی از محصولات در محوطه روباز رخ داد که بلافاصله توسط تیم آتش‌نشانی داخلی پالایشگاه و بدون اطلاع و استمداد از شبکه امداد شهری ، طی 10 دقیقه اطفا شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا