ایرانی سربلند در راه اقتدار اقتصادی

ایرانی سربلند در راه اقتدار اقتصادی

بیست و نهم اردیبهشت نیز به روزهایی پیوست که در تارک تاریخ این سرزمین می‌درخشد؛ روزی که از طلوع آفتاب تا تابش مهتابش حماسه بود و شور وشعور. روزی که ایران به ایرانیانش بالید و تحسین جهانیان همراه مردمانی شد که چون همیشه معادله ها را به هم زدند.


بیست و نهم اردیبهشت نیز به روزهایی پیوست که در تارک تاریخ این سرزمین می‌درخشد؛ روزی که از طلوع آفتاب تا تابش مهتابش حماسه بود و شور وشعور. روزی که ایران به ایرانیانش بالید و تحسین جهانیان  همراه  مردمانی شد که چون همیشه معادله ها را به هم زدند.

آنچه دیروز در ایران رقم خورد، نه تنها یک انتخابات، که جشنی بود برای اعلام حضور.

مشارکت مردم و اثر انگشتهایی که به پای برگه رای زده شد هم تجدید میثاق با نظام و هم مهر تاییدی بود بر برنامه های رئیس جمهوری که حالا با تکیه بر آرا و مشارکت مردم، همچنان استوار به دنبال تقویت اقتصادی کشور و به تبع آن بازار سرمایه است. بازاری که فعالان آن هم، دوشادوش دیگر مردم به پای صندوق رای رفتند تا پشتوانه‌ای برای اقتدار اقتصادی کشور باشند.

سازمان بورس و اوراق بهادار و اهالی بازار سرمایه، پیروزی جناب اقای دکتر روحانی، رئیس جمهور منتخب را تبریک گفته و کسب رای اعتماد دوباره از ملت شریف ایران را پیروزی اصلی دولت و تایید شعارهای رئیس جمهور محبوب می‌داند.

مجموعه فعالان بازار سرمایه ایران ضمن قدردانی از زحمات ریاست محترم جمهور و وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی که در طول سالهای قبل برای رشد و اعتلای بازار سرمایه کشیده شده، درخواست دارد، همچنان حمایتهای بی شائبه خود را از بازار سرمایه ادامه دهند تا با تداوم سیاستهای مثبت دولت، نقش این رکن مهم اقتصادی، در تصمیم گیری های کلان اقتصادی کشور افزایش یابد

موفقیت روزافزون دولت دوازدهم در تمام عرصه های سازندگی کشور آرزوی سرمایه گذاران و فعالان بازار سرمایه است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا