کدال خبر داد؛

دعوت سهامداران چند شرکت به مجمع

دعوت سهامداران چند شرکت به مجمع

"آپ"، "کخاک" و "حاریا" سهامداران خود را جهت استماع مواردی همچون گزارش هیات‌ مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به 30 اسفند ماه 1395، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار به مجمع عمومی دعوت کردند.

 

شرکت آسان پرداخت پرشین به همراه شرکت های صنایع خاک چینی ایران و شرکت کشتیرانی آریا زمان برگزاری مجمع سالانه خود را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اتمام سال مالی منتهی به 30 اسفند سال گذشته، شرکت های آسان پرداخت پرشین، صنایع خاک چینی ایران و شرکت کشتیرانی آریا زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، سهامداران "آپ" می توانند جهت شرکت در مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10 روز یکشنبه، 7 خرداد ماه سال جاری در محل تهران، شهرک قدس، انتهای بلوار شهید دادمان، پژوهشگاه نیرو، سالن خلیج فارس برگزار می‌شود، گرد هم آیند.

همچنین سهامداران "کخاک" می توانند جهت شرکت در مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10 روز یکشنبه، 7 خرداد ماه سال جاری در محل تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از خیابان جام جم، نرسیده به چهارراه پارک وی، مجموعه فرهنگی و ورزشی و تفریحی تلاش برگزار می‌شود، حضور یابند.

و سهامداران "حاریا" می توانند جهت شرکت در مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 10 روز چهارشنبه، 3 خرداد ماه سال جاری در محل هتل لاله تهران برگزار می‌شود، گرد هم آیند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا