مدیر عامل مرکز مالی ایران:

دانشنامه فارسی مالی به بازار می آید

دانشنامه فارسی مالی به بازار می آید

زیرساخت های لازم برای پروژه دانشنامه فارسی مالی آماده شده و انتظار داریم که این دانشنامه همزمان با آغاز سال تحصیلی 96 به بازار عرضه شود.

   

 

مدیر عامل مرکز مالی ایران از آغاز به کار پروژه آزاد سازی آماده سازی «دانشنامه فارسی مالی» در این مرکز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، دکتر نقوی که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017) در جمع خبرنگاران صحبت می کرد گفت: زیرساخت های لازم برای پروژه دانشنامه فارسی مالی آماده شده و انتظار داریم که این دانشنامه همزمان با آغاز سال تحصیلی 96 به بازار عرضه شود.

وی همچنین مذاکره و ارتباط نزدیک با مرکز مالی فرانکفورت را از دیگر برنامه هایی دانست که این مرکز در سال 96 عملیاتی خواهد کرد.

مدیر عامل مرکز مالی ایران سپس به تشریح برنامه های این مرکز در سال گذشته پرداخت و گفت: تدوین نقشه راه و برنامه های سه ساله، برگزاری نشست های تخصصی مشتقه و طراحی محصولات نوآورانه از جمله اپلیکیشن موبایل برای در اختیار گذاشتن اطلاعات بصورت یک جا از برنامه های سال 95 بود که در سال جدید نیز تقویت و تکمیل خواهد شد.

وی طراحی دوره های آموزشی مجازی برای شرکت های دانش بنیان و همچنین ارتقای همکاری های بین المللی با نهادهای معتبر مالی را از دیگر برنامه های این مرکز برشمرد و و ادامه داد: در سال گذشته موفق شدیم بعد از تحریم ها نمایندگی دوره های آموزشی گواهینامه حرفه ای را نیز کسب کنیم که استقبال خوبی هم از آن به عمل آمد.

به گفته نقوی در سال 95 همچنین مرکز مالی ایران 28 دوره آموزشی برگزار کرد که 847 نفر در این دوره ها شرکت کردند.

یاد آور می شود  دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تا 29 فروردین ادامه خواهد داشت.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا