افزایش تولید و صادرات ذوب آهن اصفهان در سال 96

افزایش تولید و صادرات ذوب آهن اصفهان در سال 96

دنیای معدن -در آستانه ولادت حضرت علی (ع) مهندس احمد صادقی مدیرعامل شرکت و جمعی از مسئولین شرکت دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه با حضور در دفترآیت ا... طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با ایشان دیدار و گفتگو نمودند. آیت ا... طباطبایی نژاد در این دیدار گفت : یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ، تولید فولاد و گسترش آن در سطح کشور است به نحوی که در خصوص این محصول از کشورهای دیگر بی نیاز هستیم. صنایع زیادی به ذوب آهن اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه متصل هستند و از این دو صنعت مادر تاثیر می پذیرند . وی ضمن اشاره به اینکه توسعه در صنایع فولادی باید بر اساس توان و امکانات موجود صورت گیرد افزود : توسعه صنایع مختلف بدون در نظر گرفتن توانمندی ها مشکلاتی را ایجاد می کند لذا این مقوله باید مورد توجه قرار گیرد. در ادامه مهندس صادقی تصریح کرد : ذوب آهن اصفهان با وجود مشکلات در مرحله عبور از بحران قرار دارد که به لطف خدا و تلاش همکاران در سال گذشته کلیه تعهدات این شرکت انجام شده است . وی ادامه داد : از نیمه دوم دی ماه تا آخر سال 1395 تمام تولید ات ذوب آهن به کشورهای حوزه خلیج فارس ، اروپا و ...صادر گردید . مدیرعامل شرکت خاطر نشان کرد : امسال با برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم تولید را حفظ نموده و افزایش دهیم و همچنین برنامه ها و پروژه های کاهش قیمت تمام شده نیز تداوم می یابد . مهندس صادقی ضمن اشاره به اینکه کوره بلند شماره یک تا چند ماه دیگر راه اندازی می شود ، اظهار کرد : میزان صادرات شرکت در سال گذشته 700 هزار تن بود که امسال با صادرات 500 هزار تن چدن قصد داریم میزان صادرات را به یک میلیون و 500 هزار تن ارتقاء دهیم. وی اضافه کرد : با توجه به افزایش چشمگیرتولید فولاد در کشور ، امیدواریم بازار داخل با تمهیداتی که مقام معظم رهبری فرمودند و کار و تلاش دست اندرکاران بهبود یابد و بازار فولاد با رونق بیشتری مواجه گردد . لازم به ذکر است در این دیدار مدیرعامل و جمعی از مسئولین فولاد مبارکه نیز حضور داشتند.

آیت ا... طباطبایی نژاد در این دیدار گفت : یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ، تولید فولاد و گسترش آن در سطح کشور است به نحوی که در خصوص این محصول از کشورهای دیگر بی نیاز هستیم. صنایع زیادی به ذوب آهن اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه متصل هستند و از این دو صنعت مادر تاثیر می پذیرند .

وی ضمن اشاره به اینکه توسعه در صنایع فولادی باید بر اساس توان و امکانات موجود صورت گیرد افزود : توسعه صنایع مختلف بدون در نظر گرفتن توانمندی ها مشکلاتی را ایجاد می کند لذا این مقوله باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه مهندس صادقی تصریح کرد : ذوب آهن اصفهان با وجود مشکلات در مرحله عبور از بحران قرار دارد که به لطف خدا و تلاش همکاران در سال گذشته کلیه تعهدات این شرکت انجام شده است .

 وی ادامه داد : از نیمه دوم دی ماه تا آخر سال 1395 تمام تولید ات ذوب آهن به کشورهای حوزه خلیج فارس ، اروپا و ...صادر گردید .

مدیرعامل شرکت خاطر نشان کرد : امسال با برنامه ریزی انجام شده تلاش داریم تولید را حفظ نموده و افزایش دهیم و همچنین برنامه ها و پروژه های کاهش قیمت تمام شده نیز تداوم می یابد .

مهندس صادقی ضمن اشاره به اینکه کوره بلند شماره یک تا چند ماه دیگر راه اندازی می شود ،  اظهار کرد : میزان صادرات شرکت در سال گذشته 700 هزار تن بود که امسال با صادرات 500 هزار تن چدن قصد داریم میزان صادرات را به یک میلیون و 500 هزار تن ارتقاء دهیم.

وی اضافه کرد : با توجه به افزایش چشمگیرتولید فولاد در کشور ، امیدواریم  بازار داخل با تمهیداتی که مقام معظم رهبری فرمودند و کار و تلاش دست اندرکاران بهبود یابد و بازار فولاد با رونق بیشتری مواجه گردد .

لازم به ذکر است در این دیدار مدیرعامل و جمعی از مسئولین فولاد مبارکه نیز حضور داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا