نماینده مردم کرمان و راور:

مشکل تامین آب پروژه فولاد راور رفع می شود

مشکل تامین آب پروژه فولاد راور رفع می شود

گروه صنایع معدنی >فولاد - نماینده مردم کرمان و راور از رفع مشکل تامین آب پروژه فولاد شهرستان راور (کک سازی) خبر داد.

به گزارش ماین نیوز،  جلسه ای با حضور مدیرکل آب منطقه ای کرمان و مسئولین شهرستان راور به منظور بررسی پروژه فولاد راور در محل دفتر نماینده مردم کرمان و راور برگزار شد.

در ابتدای جلسه گزارش اولیه نحوه تامین آب برای احداث کارخانه و همچنین نحوه منابع آبی برای فاز اول طرح فولاد به ظرفیت تولید ۱۰۵ هزار تن فولاد اسفنجی مورد بحث قرار گرفت.

با توجه به گزارش که توسط مدیر آب شهرستان راور ارائه شد موضوع بحث تامین آب بر اساس صدور حفر چاه جدید توسط وزارت صنعت و معدن مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد با توجه به برنامه زمان بندی حفر چاه جدید برای تامین آب طرح مذکور با توجه به مکان یابی که توسط آب منطقه ای استان کرمان در دشت راور انجام می پذیرد مد نظر قرار گیرد و عملیات تامین آب رسانی به پروژه مذکور انجام شود.

همچنین مقرر شد، فرماندار راور موضوع بحث هماهنگی با منابع طبیعی برای تعیین تکلیف سند محل احداث حفر چاه را در دستور کار قرار دهد.

در ادامه این جلسه محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به محرومیت و مشکلات اشتغال جوانان شهرستان راور بر تسریع حل مشکل تامین آب پروژ کک سازی راور و جلوگیری از هرگونه خلل در عملیات اجرای پروژه مذکور تاکید کرد.

وی افزود: تاکنون جلسات متعددی برای راه اندازی مجموعه پروژه آهن اسفنجی و کک سازی راور با حضور مدیران ارشد مجموعه گل گهر، مدیران استانی و مسئولان وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شده است تا هر چه سریعتر شاهد افتتاح این پروژه که سالها معطل مانده بود باشیم.

پورابراهیمی با اشاره به مشکل آب رسانی به این مجموعه اظهار داشت: با توجه به اقدام های صورت گرفته و جلسه ای که به همین منظور تشکیل شد مقررشد نسبت به جابجایی حفر چاه به محل مورد تقاضا با همکاری شرکت آب منطقه ای کرمان اقدام صورت پذیرد تا از این طریق مشکل آب رسانی به این پروژه حل شود.

وی تصریح کرد: برای تسریع در پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه از هیچ گونه کمکی دریغ نخواهیم کرد و موضوع بحث در خواست مجوز ایجاد واحد صنعتی موازی با اقدامات استان از طریق وزارت نیرو در دستور کار قرار خواهد گرفت.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا