روز گذشته در بورس کالا به ثبت رسید؛

تک روی سررسید شهریور در بازار آتی سکه

تک روی سررسید شهریور در بازار آتی سکه

طی روز گذشته سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران تحت تاثیر تثبیت بهای اونس دربازهای جهانی و افزایش نرخ دلار روند متغیری را تجربه کرد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی معاملات دیروز از هر ۶ سر رسید فعال بازار آتی بورس کالا ۵ سررسید با روند نزولی و سررسید شهریور ماه با صعودی قیمت رو به رو شد.

به این ترتیب بر اساس آمار معاملات سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، کاهش ۰/۲۴درصدی را تجربه کرد. همچنین قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و ۲۶۹ هزار تومان افت ۰/۲ درصدی را به ثبت رساند. این در شرایطی است که سکه تحویل شهریور امسال نیز با نرخ یک میلیون و ۳۰۶ هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت مثبت ۰/۰۲ درصدی را تجربه کرد. همچنین سررسید آبان ماه هم با نرخ یک میلیون و ۳۴۴ هزار تومان معامله و با کاهش ۰/۲۶درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون ۳۷۵ تومان به ثبت رسید و با افت قیمت ۰/۲۸درصدی رو به رو شد.

همچنین حجم معاملات آتی سکه طی این روز به ۴هزار ۷ قرارداد و ارزش ۵۴۷ میلیارد ریال رسید.

از بازار نقدی چه خبر؟

دیروز سکه در بازار نقدی نیز با کاهش دو هزار تومانی به قیمت یک‌میلیون و ۲۰۹ هزار تومان رسید. این در شرایطی است که نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت های ۶۸۸ هزار تومان و ۳۷۲ تومان به فروش رسید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا