در آخرین روز هفته:

گروه آی تی مثبت و متعادل بود

گروه آی تی مثبت و متعادل بود

نماد شراز پس از انتشار شفاف سازی و اعلام 693 ریال پیش بینی سود 96 و نماد شبندر پس از اعلام 628 ریال پیش بینی سود 96 با رشد حدود 1.5 درصدی بازگشایی شدند و همچنین در اواخر بازار نیز نماد شبریز بازگشایی شد.

 

در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر از جو منفی کلی بازار بخصوص معاملات منفی نمادهای فملی و شبریز با افت حدود (514.87) واحدی به ارتفاع 76,285 رسید که در این بین نمادهای شپنا و آپ معدود نمادهای مثبت بودند و بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از کارگزاری آبان، در داد و ستد آخرین روز کاری هفته، حدود 56 درصد از سهام شرکت سایپا دیزل از طرف شرکت سایپا اصالتا و به وکالت از شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنعتی نیوان ابتکار به صورت نقد و یا اقساط به قیمت پایه هر سهم 200 ریال در نماد خکاوه4 عرضه شد که به دلیل رقابت به روز کاری آینده موکول شد.

نمادهای گروه خودرویی و قطعه سازها پس از شروعی متعادل، اکثرا منفی به کار خود پایان دادند در آنسو و در گروه حمل و نقل، نماد حتوکا با صف فروش و نمادهای حسیر، حریل و حپترو متعادل و مثبت دنبال شدند.

در گروه بانکی شاهد معاملات مثبت نماد حکمت، صف خرید نماد وخاور و صف فروش نمادهای وتجارت، وبملت و وپست بودیم. در گروه لیزینگی شاهد معاملاتی متعادل و منفی بودیم در این بین نماد وایران با جهش قیمتی صف خرید را تجربه کرد و نما ولبهمن مثبت به کار خود پایان داد. در گروه بیمه ای نماد دانا با صف خرید، نماد بپاس با صف فروش و مابقی متعادل و منفی دنبال شدند.

گروه های شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها منفی داد و ستد شدند. در این میان معدود نمادهای شتوکا (صف خرید) و شسینا و شبهرن مثبت به کار خود پایان دادند. همچنین نماد پلی اکریل ایران پس توقف طولانی مدت و برگزاری مجامع عادی سالیانه بدون تقسیم سود نقدی و فوق العاده به منظور تصویب افزایش سرمایه، اعلام پیش بینی درآمد و در انتها ارائه اطلاعیه شفاف سازی های مربوطه با افت حدود 4.5 درصدی بازگشایی شد و در ادامه صف فروش53 میلیون سهمی را تجربه کرد.

نماد شراز پس از انتشار شفاف سازی و اعلام 693 ریال پیش بینی سود 96 و نماد شبندر پس از اعلام 628 ریال پیش بینی سود 96 با رشد حدود 1.5 درصدی بازگشایی شدند و همچنین در اواخر بازار نیز نماد شبریز بازگشایی شد.

در گروه فلزی و معدنی نماد فمراد متعادل و مثبت و نمادهای زنگان و فباهنر در حالی صف خرید را تجربه کردند که سایر هم گروهی با معاملاتی اکثرا منفی و صف فروش مواجه بودند. نمادهای کبافق، فزرین، فسرب، کاما، فولاژ، کیمیا، ارفع، وتوکا، ومعادن، فاسمین و کروی یا صف فروش بودند و یا در آستانه صف فروش قرار گرفتند.

ثعمرا و ثشاهد نمادهای صف خرید و سبزوا، سهگمت، سهرمز، سخاش، سمازن، وتوس، ثغرب و ثنوسا نمادهای متعادل و مثبت گروه های ساختمانی و سیمانی بودند سایر نمادهای گروه های مذکور با افت قیمتی به کار خود پایان دادند.

در گروه ماشین آلات، تجهیزاتی، برقی و گروه های وابسته، نماد بکاب با جهش قیمتی صف خرید شد، نمادهای فلامی و تکشا همچنان صف خرید، نماد لخزر مثبت و نماد بالبر پس از برگزاری فوق العاده تصویب افزاش سرمایه 39% از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها که به منظور اصلاح ساختار مالی انجام شده بود با رشد حدود 5 درصدی به گردونه دادوستدها بازگشت.

در گروه قندی و غذایی نمادهای غسالم و غشهد صف خرید و نمادهای غدیس، بهپاک، غپینو و غفارس مثبت شپری شدند همچنین نماد وبشهر پس از اعلام 175 ریال پیش بینی سود برای سال 96، متعادل به گردونه معاملات بازگشت و در ادامه صف فروش شد.

در گروه آی تی نماد مرقام در کنار نمادهای مداران و رتاپ با صف فروش، نماد آپ با صف خرید و نمادهای اپرداز و سیستم با معاملاتی متعادل و مثبت مواجه بودند. نماد کفرا با کاهش 19 درصدی سود نسبت به پیش بینی سال 95 با افت حدود 6 درصدی به گردونه دادوستدها بازگشت و در ادامه صف فروش شد. نماد نبروج در شروع بازار با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد و در پایان معاملات نماد کساپا جهت برگزاری مجمع فوق العاده انتخاب اعضای هیات مدیره متوقف شدند.

پ.ن: این گزارش حاوی اطلاعات بازار سرمایه، اخبار و نظرات کارشناسان شرکت کارگزاری آبان است. تاکید می شود این کارگزاری و همچنین پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، هیچگونه مسولیتی در قبال انجام هرگونه معاملات با اتکا بر این گزارش بر عهده نخواهد گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا