مدیرعامل یک سبدگردان به بورس پرس اعلام کرد:

دلیل پذیرش خودرو " سراتو" در بورس کالا

دلیل پذیرش خودرو

مدیرعامل سبد گردان سرمایه ایرانیان دلیل پذیرش خودرو " کیا سراتو" در بورس کالا را فراهم شدن شرایط برای انتشار اوراق سلف موازی اعلام کرد.

سید مصطفی صفاری در گفت و گو با پایگاه خبری بورس پرس، در مورد دلیل و شرایط پذیرش خودروی "کیا سراتو" از شرکت سایپا در بورس کالا اظهار داشت: دلیل پذیرش این خودرو و فروش آن به روش سلف، امکان فروش سلف موازی این محصول است.

وی ادامه داد: بر اساس قوانین بورس کالا، فروش سلف برای کالاهایی انجام می شود که دارای بازار فروش هستند و سلف موازی نیز بر روی محصولی انجام

وی ادامه داد: کسانی که این اوراق سلف موازی را خریداری می کنند می توانند به روز آن را بفروشند یا سود آن را طبق قرارداد دریافت کنند. بر همین اساس به نظر میرسد سایپا قصد دارد ابتدا فروش این کالا را به صورت سلف بیاورد تا بتواند سلف موازی آن را منتشر کند.

صفاری در مورد مزیت این اقدام گفت: شفاف شدن قیمت و امکان خرید برای همه از جمله مزایای این کار است زیرا وقتی در پیش فروش خودروی رنو "اسپ وی" در مدت چند دقیقه پیش فروش تمام می شود و افراد کمی امکان ثبت نام پیدا کردند اما با انتشار سلف موازی چنین اتفاقی رخ نمی دهد و همه می توانند برای خرید سراتو اقدام کنند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا