در جریان معاملات امروز؛

ارزش مبادلات فرابورس ایران به مرز 4 هزار میلیارد ریال رسید

ارزش مبادلات فرابورس ایران به مرز 4 هزار میلیارد ریال رسید

در میانه این هفته معاملاتی نقل‌وانتقال بالغ بر 138 میلیون ورقه به ارزش افزون بر 3 هزار و 923 میلیارد ریال در بیش از 17 هزار نوبت داودستدی در فرابورس رخ داد که حدود سه چهارم از حجم این مبادلات به بازار سهام اختصاص یافت.

 

امروز شانزدهم اسفندماه نماد «چکاپا» متعلق به گروه صنایع کاغذ پارس بیشترین حجم و نماد «زاگرس» نیز بیشترین ارزش معاملاتی را در بازار سهام به دست آوردند. در مجموع بازارهای اول، دوم، پایه و بازار شرکت‌های کوچک و متوسط 102 میلیون و 860 هزار سهم به ارزش 369 میلیارد و 87 میلیون ریال دست به دست شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقلاز فرابورس، در میانه این هفته معاملاتی نقل‌وانتقال بالغ بر 138 میلیون ورقه به ارزش افزون بر 3 هزار و 923 میلیارد ریال در بیش از 17 هزار نوبت داودستدی در فرابورس رخ داد که حدود سه چهارم از حجم این مبادلات به بازار سهام اختصاص یافت.

شاخص کل فرابورس ایران نیز در جریان معاملات امروز با 4 واحد افت مواجه شد و در ارتفاع 865 واحدی قرار گرفت که نماد مارون با 4.3 واحد اثر منفی بیشترین نقش را در روند کاهشی آیفکس ایفا کرد. در همین حال نمادهای «اپرداز»، «بکهنوج» و «کرمان» هرچند اندک اما با کمتر از نیم واحد تاثیر مثبت از افت بیشتر شاخص جلوگیری کردند.

امروز نمادهای «شتوکا»، «کرمان» و «کمرجان» تا سقف 4.9 واحدی بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و نمادهای «غفارس»، «دبالک» و «سمگا» در مقابل با افت قیمتی مواجه شدند.

 

رصد معاملات تابلو تسهیلات مسکن

رصد معاملات تابلو مسکن نشان می دهد که 43 هزار و 892 ورقه امتیاز تسهیلات مسکن به ارزش بیش از 33 میلیارد ریال در این تابلو خرید و فروش شد که همانند روزهای گذشته همچنان تسه9511 صدرنشین این بازار به لحاظ حجم و ارزش ماند.

 این اوراق امروز در بازه قیمتی 712 تا 780 هزار ریال داوستد شدند.

نگاهی به بازار اوراق با درآمد ثابت نیز حاکی از نقل‌وانتقال بیش از 3 میلیون ورقه به ارزش افزون بر 3 هزار و 428 میلیارد ریال در این بازار است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا