حسابرسی شده منتشر شد؛

عملکرد یک ساله "وصنعت"

عملکرد یک ساله

شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن در دوره یکساله منتهی به 30 آذر ماه 95 مبلغ دو هزار و 619 میلیارد و 541 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

 

شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن صورت های مالی 12 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 95 را حسابرسی شده و با سرمایه سه هزار میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن در سال مالی 95 مبلغ یک هزار و 354 میلیارد و 16 میلیون ریال درآمدهای عملیاتی کسب کرد.

از درآمد این شرکت هزینه‌های فروش، اداری و عمومی کسر شد و سود عملیاتی دوره معادل یک هزار و 221 میلیارد و 880 میلیون ریال محاسبه شد.

به سود عملیاتی دوره نیز درآمدهای غیر عملیاتی اضافه شد و مبلغ یک هزار و 222 میلیارد و 891 میلیون ریال سود خالص دوره بدست آمد و بر این اساس مبلغ 408 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشته شد؛ که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل 126 ریال افزایش را نشان می دهد.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ دو هزار و 619 میلیارد و 541 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا