در کدال منتشر شد؛

شفاف سازی پیش بینی 96 "خفنر"

شفاف سازی پیش بینی 96

دلایل توجیهی شرکت فنرسازی خاور در خصوص تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم در سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 95 منتشر شد.

 

مدیرعامل شرکت فنرسازی خاور با ارسال نامه ای به اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص شفاف سازی پیش بینی بودجه در سال مالی منتهی به 29 اسفند 95 توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، نامه مدیرعامل شرکت فنرسازی خاور به اداره نظارت بر ناشران بورسی به شرح زیر است:

1-      با عنایت به برنامه تولیدی شرکت های خودروساز به ویژه خودروهای سنگین در سال 1396 و افزایش تیراژ نسبت به سال 1395 و همچنین افزایش سهم بازار یدکی در سال 96 نسبت به سال جاری و همچنین با توجه به پیش بینی افزایش حمل و نقل و به دنبال آن افزایش تقاضا امکان تولید و فروش محصولات به میزان پیش بینی بودجه ارسالی قابل دسترس است.

در قراردادهای منعقده با خودروسازها تعدیل قیمت فروش محصولات در صورت افزایش یا کاهش 5 درصد نرخ مواد اولیه بر اساس نرخ فروش شرکت فولاد آلیاژی ایران درج شده و امکان افزایش 10 درصد نرخ محصولات قابل دسترس و امکان پذیر است.

2-      با توجه به محدودیت زمانی در تهیه و ارایه بودجه پیشنهادی و همچنین به دلیل کم اهمیت بودن مبالغ افزایش در روش نرخ میانگین موزون، موجودی کالا از نظر مقدار و مبلغ در ابتدا و انتهای دوره یکسان دیده شده است که در این امر به دلیل کم اهمیت بودن مبالغ طبق نظر حسابرس مغایر با استانداردهای حسابداری نیست، از این روی در اسرع وقت نسبت به اصلاح رویه اقدام خواهد شد.

لازم به ذکر است، شرکت فنرسازی خاور نخستین پیش بینی سود هر سهم سال مالی 96 را با سرمایه 100 میلیارد ریال، مبلغ 42 ریال اعلام کرده است.

"خفنر" سود خالص در سال مالی منتهی به 29 اسفند 96، را مبلغ 4 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرده است.

یادآوری می شود زیان خالص شرکت فنرسازی خاور در دوره منتهی به 30 اسفند 95 مبلغ 15 میلیارد و 47 میلیون ریال و زیان به ازای هر سهم 150 ریال اعلام شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا