طی ماه گذشته؛

"ونیرو" تنها خریدار بود

شرکت سرمایه گذاری نیرو در پایان دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 95 تنها فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد.


شرکت سرمایه گذاری نیرو صورت وضعیت پرتفوی در دوره یک ماهه منتهی به 30 بهمن ماه 95 را با سرمایه 400 میلیارد ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد
.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری نیرو در ابتدای ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 170 میلیارد و 624 میلیون ریال و ارزش بازار 144 میلیارد و 533 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

طی دوره یک ماهه یاد شده بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت معادل شش میلیارد و 44 میلیون ریال کاهش یافت و در پایان دوره به مبلغ 164 میلیارد و 580 میلیون ریال رسید.

همچنین ارزش بازار سهام این شرکت نیز طی دوره یاد شده با کاهش 20 میلیارد و 460 میلیون ریال برابر 124 میلیارد و 73 میلیون ریال محاسبه شد.

"ونیرو" در بهمن ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده مبلغ 7 میلیارد و 529 میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این بابت هیچ سودی کسب نکرد. این شرکت طی همین دوره نیز سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا