بازار فولاد شمال اروپا در آرامش

بازار فولاد شمال اروپا در آرامش

دنیای معدن -فولادسازان در بازار داخلی شمال اروپا به دنبال بالا بردن حجم فروش خود هستند. قیمت انواع ورق سرد و گرم در بازار این منطقه یک ماه اخیر در ثبات بوده است. در این بین تلاش کارخانه ها برای افزایش قیمت ورق های پوششی تا حدودی موفقیت آمیز بود چرا که عرضه ورق گالوانیزه کم است ولی مصرف بخش خودروسازی بالا رفته است. در بازار ورق تخت شمال اروپا نیز بهبود تقاضا و هزینه بالای مواد اولیه به تولید کننده ها اجازه داد قیمت را در فوریه بالا ببرند. از طرفی افت قیمت قراضه در اواخر ژانویه و اوایل فوریه باعث شد قیمت مقاطع در دانمارک کاهش یابد ولی در سایر کشورهای شمال اروپا نسبتا در ثبات است. فعالیت ساخت و ساز رونق دارد و شرایط آب و هوایی اختلالی ایجاد نکرده است.

در این بین تلاش کارخانه ها برای افزایش قیمت ورق های پوششی تا حدودی موفقیت آمیز بود چرا که عرضه ورق گالوانیزه کم است ولی مصرف بخش خودروسازی بالا رفته است.

 در بازار ورق تخت شمال اروپا نیز بهبود تقاضا و هزینه بالای مواد اولیه به تولید کننده ها اجازه داد قیمت را در فوریه بالا ببرند.

از طرفی افت قیمت قراضه در اواخر ژانویه و اوایل فوریه باعث شد قیمت مقاطع در دانمارک کاهش یابد ولی در سایر کشورهای شمال اروپا نسبتا در ثبات است. فعالیت ساخت و ساز رونق دارد و شرایط آب و هوایی اختلالی ایجاد نکرده است.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا