فولاد پاکستان با پشتیبانی فنی فولاد مبارکه راه اندازی می شود

فولاد پاکستان با پشتیبانی فنی فولاد مبارکه راه اندازی می شود

تفاهم مورد نیاز برای پشتیبانی فنی جهت راه اندازی و بهره برداری مجدد کارخانه فولاد پاکستان با نهادهای پاکستانی انجام شده است.

 

دکتر بهرام سبحانی، مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان درخصوص صحبت های صورت گرفته با طرف های پاکستانی درخصوص کارخانه فولاد پاکستان (PSM) گفت: فولاد مبارکه با پاکستانی ها برای راه اندازی و بهره برداری مجدد کارخانه فولاد پاکستان به توافق رسیده و قرار است به آنها پشتیبانی فنی ارائه دهیم.
وی اظهار داشت: بحث خرید کارخانه در کار نیست و تنها مشارکت و پشتیبانی فنی مطرح است.
سبحانی این نکته را هم خاطرنشان کرد که اخبار تکمیلی در خصوص این توافق نامه به اطلاع رسانی خواهد رسید.
گفنتی است، روز یک شنبه همین هفته (اول اسفند سال جاری) یکی از سایت های خبری پاکستان خبر از توافق جهت واگذاری فولاد پاکستان به طرف ایرانی داده بود.
سایت پاکستان تودی به نقل از یک مقام رسمی از سازمان خصوصی سازی پاکستان، نوشته بود: کارخانه فولاد پاکستان (PSM) برای ۳۰ سال در اختیار یک شرکت ایرانی قرار گرفت.
پس از تصمیم دولت پاکستان مبنی بر طرح اجاره بلندمدت به جای خصوصی سازی فولاد پاکستان، یک شرکت ایرانی به همراه برخی شرکت های محلی در نهایت بر سر اجاره این شرکت به توافق رسیدند.
یک مقام آگاه در کمیسیون خصوصی سازی پاکستان اعلام کرد، یک شرکت ایرانی و دو شرکت داخلی با ایجاد کنسرسیوم درمورد اجاره شرکت فولاد پاکستان توافق کردند.
این مقام اگاه گفت، کنسرسیوم مربوطه در حال مذاکره با مقامات سازمان خصوصی سازی پاکستان است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا