پیش بینی شرکت آلومینیوم چین از افزایش قیمت جهانی آلومینیوم، مس و میلگرد

پیش بینی شرکت آلومینیوم چین از افزایش قیمت جهانی آلومینیوم، مس و میلگرد

شرکت آلومینیوم چین موسوم به (چالکو) پیش بینی کرد که عوامل مختلفی موجب افزایش قیمت جهانی کالاهایی مثل آلمینیوم، مس و میلگرد در سال 2017 میلادی خواهد شد.

 

پایگاه تخصصی پلاتس در گزارشی به نقل از وبسایت شرکت آلمینیوم چین گزارش داد، عوامل مختلفی از جمله افزایش صادرات چین در ماه ژانویه، سرمایه گذاری زیر ساختی 1.5 تریلیون یوان در استان شین جیانگ و تدابیر اتخاذ شده برای حفاظت از محیط زیست که موجب محدود شدن فعالیت های ذوب آلمینیوم در شمال چین می شود، از مهمترین علل افزایش قیمت این کالاها خواهد بود.
کنگره ملی حزب خلق چین قرار است در پاییز تدابیر مربوط به حفاظت از محیط زیست را مورد بررسی قرار داده و تصویب کند.
در بورس معاملات آتی شانگهای بیش از 1704 قرارداد آتی در زمینه خرید و فروش آلمینیوم انجام شده و قیمت آلمینیوم برای تحویل در ماه آوریل به بیش از 14365 یوان به ازای هر تن رسیده است که 20 یوان نسبت به معاملات چهارشنبه افزایش داشته است. قیمت هر تن آلمینیوم در بورس شانگهای در اوایل سال 2016 میلادی به حدود 10 هزار یوان در هر تن رسیده بود.
یک رسانه خبری هنگ کنگ اواخر ژانویه برآورد کرده بود که 30 درصد از ظرفیت سالیانه 11 میلیون تنی ذوب آلمینیوم چین در استان های هبی و شاندونگ در شمال چین ، و استان هنان واقع در مناطق مرکزی چین، و همین طور استان شان ژی در شمال غرب چین، طی سال 2017 میلادی کاهش خواهد یافت که علت اصلی این کاهش طرح های مقابله با آلایندگی محیط زیست از سوی وزارت حفاظت محیط زیست چین در این مناطق در سال 2017 خواهد بود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا