"وایران" عملکرد 6 ماهه منتشر کرد

بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت لیزینگ ایرانیان در نامه مورخ 27 بهمن 95 پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 با سرمایه 1 هزار میلیارد ریال، مبلغ 226 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام شد.

 

 شرکت لیزینگ ایرانیان پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 در دوره 6 ماهه را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.   

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت لیزینگ ایرانیان در نامه مورخ 27 بهمن 95 پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 با سرمایه 1 هزار میلیارد ریال، مبلغ 226 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام شد.

این گزارش بدون تغییر نسبت به گزارش قبل است. و شرکت در دوره 6 ماهه با کنار گذاشتن مبلغ 35 ریال معادل 15درصد از پیش بینی هایش را پوشش داده است.

بررسی عملکرد شرکت نشان می دهد که "وایران" در مدت مشابه سال گذشته مبلغ 76 ریال را به ازای هر سهم پوشش داده بود که امسال شاهد کاهش 53 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است. به این ترتیب شرکت در 6 ماه از سال گذشته 31 درصد پیش بینی را پوشش داد اما امسال این رقم به 15 درصد کاهش یافته است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا