رشد متغیرهای آسیایی با اهرم آمریکایی

رشد متغیرهای آسیایی با اهرم آمریکایی

کاهش قیمت ین پس از رشد شاخص اس اند پی به ثبت رسید در حالی که سهام شرکت های چینی موجود در بورس هنگ کنگ با بیشترین میزان افزایش نسبت به دو ماه اخیر همراه شدند.

 

بازارهای آسیایی با روند افزایشی همراه شدند در حالی که نگاه ها به آمار منتشر شده از بانک مرکزی آمریکا و انتشار آمار نرخ مصرف کننده در این کشور موجب رشد متغیرهای آسیایی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، کاهش قیمت ین پس از رشد شاخص اس اند پی به ثبت رسید در حالی که سهام شرکت های چینی موجود در بورس هنگ کنگ با بیشترین میزان افزایش نسبت به دو ماه اخیر همراه شدند.

در این بین ، قیمت سنگ آهن و مس با رشد همراه شد در حالی که سهامداران در بازارهای جهانی شاهد سومین هفته رشد شاخص ها بودند و بازارها در پی تصمیمات اخیر ترامپ در خصوص کاهش میزات مالیات دهی رونقی نسبی و کوتاه مدت را پذیرا شدند .

در بازارهای توکیو، سخنرانی مشترک شینزو آبه و دونالد ترامپ موجب رشد شاخص ها در این کشور شد. این در حالی است که آمارها نشان دهنده افزایش نسبی میزان رشد اقتصادی در ژاپن و در نیمه پایانی سال 2016 بوده است. در این بین، افزایش صادرات و سرمایه گذاری های تجاری نیز در این کشور قابل مشاهده است.

اما در بازارهای آسیایی، شاخص آسیا پاسفیک با رشد 0.4 درصدی رو به رو شد در حالی که تاپیکس ژاپن رشد 0.5 درصدی داشت .

در استرالیا، شاخص اصلی بورس این کشور با افزایش 0.7 درصدی مواجه شد در حالی که قیمت سهام شرکت ریو تینتو به عنوان بزرگترین شرکت معدنی دنیا با بیشترین میزان افزایش نسبت به سه سال گذشته در بازار سیدنی مواجه شد.

در بورس هنگ کنگ، شاخص اصلی این کشور رشد 0.5درصدی داشت در حالی که شاخص های چینی موجود در بازار هنگ کنگ با افزایش 1.4 درصدی رو به رو شدند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا