حضور ذوب آهن در نمایشگاه دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی در اصفهان

حضور ذوب آهن در نمایشگاه دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی در اصفهان

دنیای معدن - نمایشگاه دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی همراه با پنجمین نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای سازمان های مردم نهاد اصفهان از تاریخ 19 الی 22 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار شد.

در این نمایشگاه که با همکاری و هماهنگی استانداری  ، شرکت نمایشگاه های بین المللی ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، ستاد بزرگداشت دهه فجر و سازمان ها و تشکل های مردمی نهاد استان برگزار شد ،  60 سازمان و تشکل دولتی و غیر دولتی و موسسات خیریه حضور یافتند و آخرین دستاوردهای و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

ذوب آهن اصفهان نیز با حضور فعال به ارائه دستاوردها ، اقدامات مختلف از جمله پروژه ها و تولید محصولات جدید نظیر ریل ملی در قالب نمایش جداول ، بروشور و نمونه محصولات پرداخت و پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان بود.

در اولین روز برگزاری نمایشگاه دکتر رسول زرگر پور استاندار اصفهان با حضور در غرفه ذوب آهن با توضیحات  مهندس اردشیر افضلی معاون بهره برداری  و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت در جریان فعالیت ها و آخرین دستاوردهای ذوب آهن قرار گرفت . 

در آیین افتتاح این نمایشگاه دکتر زرگرپور استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت دهه فجر به شرح اقدامات انجام گرفته در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کشور پرداخت و در ادامه توضیحات این اقدامات به شرح فعالیت های اساسی انجام گرفته در طول 4 سال خدمتگزاری دولت تدبیر و امید در سطح ملی و در سطح استان اصفهان اشاره نمود .

وی افزود : آرامش و امنیت موجود در ایران اسلامی ، افتخار استقلال و آزادی بالاترین نعمت  است .

استاندار اصفهان از تمامی رسانه های ارتباطی و سخنرانان درخواست نمود که در سخنان و تبلیغات خود بر محور  اتحاد و تبعیت از آرمان های امام امت خمینی کبیر (ره ) و رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کرده و تمامی مردم با شکوه و اقتدار در راهپیمایی 22 بهمن همانند گذشته شرکت نمایند .

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا