پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران

 
دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و همگان را به شرکت فعال در راهپیمایی روز 22 بهمن دعوت کرد.

 
در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

 
«بسم رب الشهدا و الصدیقین»

 
آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود، عاقبت در قدم باد بهار آخر شد...

 
سالروز فجر انقلاب ، طلیعه ی پیروزی حق بر باطل و یادمان حماسه سازان بزرگ و مدافعان آزادی و عدالت ، بار دیگر فرا رسیده است.

 
 این ایام ، هنگامه ی تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن جمهوری اسلامی است ؛ یادآور روزهایی که ملت شریف ایران، یکپارچه و هم صدا، با تکیه بر کمترین امکانات ، تنها با سلاح امید و ایمان و پیروی از رهنمودهای ولی امر خود موفق شدند مستکبران ابرقدرت را به عقب برانند و بزرگترین و ماندگار ترین رویداد افتخار آفرین و رهایی بخش در تاریخ معاصر جهان اسلام را رقم زنند.

 
در این ایام ، که از یک سو شمیم روح نواز بهاری مکرر، فضای کشور را عطر آگین کرده است و از سوی دیگر ، تحت زعامت و هدایت مقام معظم رهبری و بر پایه ی سیاست های دولت تدبیر و امید،  نهال مجاهدت، تلاش و مقاومت ملی در عرصه ی اقتصادی به ثمر رسیده است ، سزاوار است تا به شکرانه، ندای« الله و اکبر» برآوریم ؛ این سربلندی را شادمانه پاس بداریم و برای ادامه مسیر پیروزی و تداوم پایداری بر بستر آرمان های والای انقلاب اسلامی هم پیمان شویم.

 
اینجانب رجاء واثق دارم که با توکل به خداوند متعال ، تلاش مجدانه و کوشش صادقانه همکارانم در مجموعه بانک کشاورزی، می توانیم در عرصه اقتصاد کشاورزی موفقیت های چشمگیری را برای ایران عزیز کسب کنیم و بیش از پیش در راه اعتلا و شکوفایی کشور گام برداریم.

 
فرصت را مغتنم می شمارم و ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به خانواده بزرگ بانک کشاورزی و تمام مسلمانان جهان تبریک می گویم و شما عزیزان را به شرکت فعال در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن دعوت می کنم.

                                                                 مرتضی شهیدزاده

                                                                بهمن یکهزار و سیصد و نود و پنج
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا