پیش بینی های "وساپا" در مقایسه با سال قبل افزایشی اعلام شد

پیش بینی های

شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا نخستین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 96 را مبلغ 105 ریال اعلام کرده است، که نسبت به EPS سال جاری معادل 75 درصد افزایش را نشان می دهد.


شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا نخستین پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 96 را با سرمایه 10 هزار و 675 میلیارد ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت  گروه سرمایه گذاری سایپا در نخستین پیش بینی سال مالی 96 سود هر سهم را مبلغ 105 ریال اعلام کرده است؛ که در مقایسه با پیش بینی سال مالی 95 معادل 75 درصد افزایش داشته است.

همچنین درآمد این شرکت در این پیش بینی نسبت به سال گذشته معادل 57 درصد رشد را نشان می دهد و  هزینه های عمومی، اداری و تشکیلاتی بر اساس مصوبات قانونی برابر 10 درصد افزایش پیش بینی شد.

سود عملیاتی سال مالی 96 در مقایسه با سال مالی 95 معادل 75 درصد افزایش و سود خالص نیز برابر 76 درصد افزایش را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، سود حاصل از سرمایه گذاری های "وساپا" در سال مالی 96 نسبت به سال مالی قبل به دلیل پیش بینی سود بر مبنای گزارش شرکتها معادل 167 درصد افزایش را نشان می دهد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا