مدیرعامل فولادهرمزگان در جشن دهه فجر:

فولادهرمزگان علاوه بر تولید به رسالتهای اجتماعی نیز توجه دارد

فولادهرمزگان علاوه بر تولید به رسالتهای اجتماعی نیز توجه دارد

گروه صنایع معدنی >فولاد - جشن بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور فرماندار بندرعباس و معاونین ایشان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، مدیرعامل، معاونین، مدیران و خانواده کارکنان شرکت فولادهرمزگان برگزار شد.

به گزارش ماین نیوز، در جشن خانوادگی شکوفایی فولاد هرمزگان در سایه انقلاب اسلامی مهندس امیرمسعودهرایتان مدیرعامل فولادهرمزگان با اشاره به رشادت های مردان و زنان ایرانی بخصوص شهدا انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مدافعین وطن، مدافعین حرم و آتش نشانان گفت: انقلاب اسلامی که به برکت خون این شهدا و امامت امام خمینی(ره) و رهبری مقام معظم رهبری اکنون قدرتمند و باصلابت گامهای توسعه یافتگی را محکم برداشته است.

مدیرعامل فولادهرمزگان با تسلیت رحلت جانگداز یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیت ا.. هاشمی رفسنجانی و شهادت آتش نشانان ساختمان پلاسکو، یاد و خاطره شهید آتش نشان هرمزگانی، برکت جوزری را گرامی داشت.

هراتیان در ادامه ذوب آهن اصفهان را تنها کارخانه فولاد ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان نمود و گفت: به برکت انقلاب اسلامی علاوه بر ساخت و بهره برداری از دهها کارخانه فولاد، اکنون فولادمبارکه اصفهان که با حمایتهای مستقیم حضرت آیت ا.. هاشمی (ره) ساخته شد، یک برند جهانی است و امروز نقش اصلی را در توسعه فولاد کشور برعهده دارد.

وی اظهار داشت: براساس برنامه چشم انداز 20ساله انقلاب اسلامی تا سال 1404 ظرفیت تولید فولادکشور به 55 میلیون تن خواهد رسید که با توجه به سفر دکتر روحانی رئیس جمهور در هرمزگان و اختصاص 10 میلیون تن تولید فولاد به این استان، مسئولان و صنعتگران هرمزگان و بخصوص کارکنان فولادهرمزگان باید تلاش مضاعفی برای تحقق آن داشته باشند.

هراتیان به شرایط بسیار سخت تاریخ فولادجهان در دو سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: در شرایطی که رکورد شدیدی بر فولادجهان حاکم بود، فولادهرمزگان از معدود شرکتهایی بود که با موفقیت کامل این پیچ تاریخی را سپری نمود و 4 مرتبه رکورد فولادسازی، 3 مرتبه رکورد تولید آهن اسفنجی و 3 مرتبه رکورد ریخته گری مداوم را شکست.

وی به موفقیت بزرگ دیگری در حوزه صادرات اشاره نمود و گفت: از ابتدای سال تا کنون یک میلیون تن تختال صادرات داشته ایم به گونه ای که از سهم رشد 1538 درصدی صادرات استان هرمزگان، 1500 درصد متعلق به شرکت فولادهرمزگان می باشد.

مدیرعامل شرکت فولادهرمزگان به موضوع رسالتهای اجتماعی نیز اشاره کرد و راه اندازی بزرگترین و مجهزترین مرکز سلامت جنوب کشور را برای کارکنان شرکت، کمک به همایش پیرغلامان حسینی، ایجاد موکب در روز عاشورا و اربعین حسینی، پرداخت هزینه دارویی به بیماران صعب العلاج، کمک به ستاد دیه، مشارکت در برپایی نمایشگاه کتاب استان، حمایت از اداره کل ورزش و جوانان و تیمهای ورزشی، احداث منازل مسکونی برای اقشار نیازمند و حمایت از همایشهای زیست محیطی را تنها بخشی از مشارکت این شرکت در حوزه رسالتهای اجتماعی برشمرد.

هراتیان گفت: تا پایان امسال رخداد مهمی برای فولادهرمزگان در پیش است و گل تدیبر و امید در برجام را برای اولین بار در استان هرمزگان خواهیم دید و نهال پربار برجام در هرمزگان جوانه خواهد زد.

وی همه موفقیتهای فولادهرمزگان را مرهون گذشت و ایثار همسران و فرزندان کارکنان شرکت دانست که با صبوری عدم حضور همسر در منزل و سختی و طاقت فرسا بودن شغل آنان را با مهربانی و صعه صدر همراهی می کنند.

در این جشن باشکوه برنامه های شاد و مفرحی برای خانواده بزرگ فولادهرمزگان در دو شب اجرا شد که در پایان از 62 نفر، کارکنان نمونه فولادهرمزگان با اهدای جوایزی تقدیر شد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا