کانال خبرفوری بزرگترین کانال تلگرام جهان

1.500.000 هزار مخاطب فقط در یک کانال!

1.500.000 هزار مخاطب فقط در یک کانال!

با توجه به آخرین تغییرات در میزان رشد تعداد مخاطب در تلگرام، کانال خبر فوری با بیش از یک میلیون و پانصد هزار عضو پر مخاطب ترین کانال تلگرام در جهان است.

به گزارش خبرفوری با توجه به آخرین تغییرات تعداد اعضای کانال های تلگرامی خبر فوری در رتبه اول کانال های تلگرام با ۱ونیم میلیون مخاطب در میان همه کشورهای جهان قرار گرفته است.
بررسی بازدید کانالها در 6 ساعت، نشان می‌دهد که کانال خبر فوری 340 هزار بازدید کننده وفادار دارد و این آمار بازدید در 24 ساعت از مرز 470 هزار بازدید مخاطب نیز می گذرد.

1.500.000 هزار مخاطب فقط در یک کانال!
کانال خبر فوری با آدرس https://telegram.me/akhbarefori و جهت ورود اينجا كليك كنيد

 در کنار انتشار اخبار از ۶۰ رسانه معتبر و رسمی مجوز دار، مدتی است که فعالیت خود را نیز به صورت سایت خبری خود آغاز کرده است و سایت آن نیز به سرعت رتبه خود را در میان سایت های خبری بهبود می بخشد که تا روز انتشار این خبر رتبه سایت خبر فوری در الکسا زیر ۵۰۰ می باشد.

در حال حاضر در 8 بخش سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، فناوری، استان ها و چندرسانه ای فعال است که می توان برای مشاهده آن به لینک  http://www.khabarfori.com  و يا اينجا كليك كنيد.

خبر فوری همچنین اپلیکیشن خود را نیز به تازگی در بازار عرضه کرده است که می توان برای دانلود آن به لینک دانلود اپلیکییشن «خبر فوری» به آدرس https://cafebazaar.ir/app/com.khabarfoori/?l=fa  و يا اينجا كليك كنيد.

خبر فوری بجز صفحه وب سایت، اپلیکیشن اندرویدی و کانال تلگرامی
در اینستا به آدرس https://www.instagram.com/akhbare.fori  و يا جهت ورود اينجا  و
در تویتر به آدرس https://twitter.com/AkhbarFori و جهت ورود اينجا و
در فیس بوک به آدرس https://www.facebook.com/khabarefori/ و جهت ورود اينجا و
در یوتیوب به آدرس https://www.youtube.com/channel/UCJANVeqcT7fp09r5Qqb4hlw  و جهت ورود اينجا و
در آپارات به آدرس   http://www.aparat.com/akhbar.fori  و جهت ورود اينجا
 قابل پیگیری است.

لازم به ذکر است رادیو سرنا نیز یکی دیگر از رسانه هایی است که با محتوایی تولیدی و سرگرم کننده است که برای مشاهده کانال آن به ادرس https://telegram.me/Sornanews  و يا اينجا  و همچنین به سایت رادیو سرنا به آدرس  http://www.radiosorna.com  و يا اينجا كليك كنيد.

اپلیکیشن رادیو سرنا نیز در بازار و گوگل با همین عنوان عرضه شده است که علاقمندان می توانند آن را از http://goo.gl/KGYV7Z دانلود و يا اينجا نمایند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا