می خواهیم سیستم مخابراتی و ارتباطی ذوب آهن را متحول و مدرن کنیم

می خواهیم سیستم مخابراتی و ارتباطی ذوب آهن را متحول و مدرن کنیم

دنیای معدن -مهندس حسین کشانی مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان به اتفاق معاونین و مدیران این شرکت شنبه 9 بهمن ماه با مهندس صادقی مدیر عامل شرکت دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار که صادق جاهدخطیبی مشاور و مدیر حوزه مدیر عامل و غلامعلی قادری مدیر حراست نیز حضور داشتند ، مهندس صادقی مدیرعامل شرکت با اشاره به وضعیت کنونی کارخانه در زمینه های مختلف اقتصادی و تولیدی وضعیت سیستم اطلاعاتی و مخابراتی ذوب آهن را تشریح نمود و گفت : به منظور کاهش هزینه های مختلف شرکت و از جمله کاهش هزینه های مرتبط با نظام ارتباطی و اطلاعاتی ذوب آهن و به روز رسانی و شفافیت اطلاعاتی در نظر داریم که این سیستم را متحول  و به روز رسانی نموده و به امکانات مدرن و پیشرفته مجهز نماییم .

مهندس صادقی در ادامه افزود : ICT از اهداف اصلی و مبنای کار ذوب آهن در امر IT است و با تقویت و به روز رسانی نظام ارتباطی در شرکت بسیاری از دستگاه های قدیمی و فاکس ها و غیره جمع آوری خواهد شد و مشکلات موجود شبکه های داخلی کارخانه و هزینه های بالای آن حذف خواهد شد . در حال حاضر برای نگهداری وضعیت اطلاعاتی شرکت سالیانه 2 میلیارد تومان هزینه می شود و این در حالی است که در سالهای قبل این هزینه ها 4 میلیارد تومان بوده و با اجرای سیاست های جدید ارتباطی استفاده از تجهیزات روز و استفاده از نیروهای کارشناسی داخلی این هزینه ها به مراتب کمتر و اقتصادی تر خواهد شد .

مدیر عامل شرکت در ادامه با  تاکید بر حفظ امنیت اطلاعات در نظام ارتباطی مورد نظر تصریح کرد : هدف ما افزایش امنیت اطلاعاتی است و در مواردی هم که نیاز به اطلاع رسانی باشدکاملاً شفاف عمل خواهیم کرد . مهندس صادقی خاطر نشان کرد : رابط  ذوب آهن با شرکت مخابرات استان مدیر حراست ذوب آهن است و در جلسات تخصصی و کارشناسی مورد نظر وضعیت موجود شبکه ارتباطی و اهداف و خواسته های فوری و بلند مدت ذوب آهن مطرح شده و از شرکت مخابرات استان درخواست داریم که با سرعت عمل لازم با این شرکت همکاری نماید .

در این دیدار مهندس حسین کشانی مدیر عامل مخابرات استان نیز ضمن ابراز خشنودی از حضور در ذوب آهن و تایید اقدامات و برنامه های موجود این شرکت در جهت برون رفت از بحران اقتصادی فعلی گفت :  مهندس صادقی از نسل اول مدیران صنعتی بعد از انقلاب هستند و عملکرد ایشان تجربه و درس بزرگی برای  مدیران کنونی و جوان کشور است.

 وی افزود ذوب آهن اصفهان از بزرگترین مجتمع های صنعتی کشور و استان بوده و برای مخابرات نیز یک مشتری بزرگ است .  وظیفه مخابرات استان است که ذوب آهن را به وسایل ارتباطی و مخابراتی پیشرفته ونوین مجهز کند و از این وضع قدیمی ؛ پرهزینه و با کارایی کم نجات دهد .

وی با اشاره به پیشرفت های روز افزون درشبکه ارتباطی و مخابراتی جهان و سرعت تغییر و تحول در این سیستم گفت : در حال حاضر نسل پنجم موبایل در کشور درحال رواج یافتن است و در سال 96 نسل ششم آن ارائه خواهد شد .  برای ذوب آهن لازم است که حداقل در پایان امسال نسل سوم و چهارم موبایل را برقرار کند.

مدیرعامل مخابرات استان اصفهان از آمادگی این شرکت برای تقویت زیرساخت های ارتباطی ذوب آهن در زمینه اصلاح و تکمیل فیبر نوری ، افزایش سرعت اینترنت و افزایش پهنای باند مورد نیاز آن در اسرع وقت را اعلام نمود و گفت وضعیت شبکه ارتباطی ذوب آهن جزیره ای و ضعیف بوده و هم اکنون نظام ERP  قدیمی شده و هر چه زودتر بایدبه فکر اصلاح ؛ تقویت و به روز رسانی این شبکه باشیم. وی افزود شرکت مخابرات استان اقدامات گسترده ای در زمینه تقویت شبکه ارتباطی ومخابراتی استان انجام داده و هم اکنون نسل چهارم موبایل در دورترین نقاط استان مورد بهره برداری قرار گرفته است و رتبه اول کشور را در این زمینه دارد و با توجه به اقدامات اخیر خود در زمینه تقویت و مدرن سازی شبکه ارتباطی در مراکزی مانند دانشگاه ها و مجتمع فولاد مبارکه تجربیات ارزشمندی دارد و از این تجربیات در ذوب آهن اصفهان استفاده خواهد کرد . وی قول داد که برنامه های خود را در باقی مانده سال جاری عملی خواهد کرد و شاهد خواهیم بودکه ضمن تامین خواسته ها و نیازهای ذوب آهن هزینه های شبکه ارتباطی این شرکت در زمینه های مختلف ارتباطی و از جمله سوئیچینگ ها ؛ تلفن، موبایل ، فاکس ، اتوماسیون و غیره  در مواردی حذف ودر مواردی کاهش خواهد یافت .

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا