فعال بودن ۵ معدن در بشرویه/معادن شهرستان نیازمند سرمایه گذاری است

فعال بودن ۵ معدن در بشرویه/معادن شهرستان نیازمند سرمایه گذاری است

دنیای معدن -سرپرست صنعت، معدن و تجارت شهرستان بشرویه از وجود ۱۲ معدن در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد پنج معدن درحال حاضر فعال است.

ایمان خدایی سرپرست صنعت، معدن و تجارت شهرستان بشرویه گفت: ۱۲ معدن دارای پروانه بهره برداری در شهرستان بشرویه وجود دارد که ۵ معدن در حال فعالیت هستند و مابقی، به صورت فصلی و یا در صورت وجود بازار محصول و سرمایه نقدی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی در خصوص اکتشافات معادن نیز گفت: درحال حاضر پنج محدوده مختلف معدنی در بشرویه با داشتن پروانه و مجوزهای لازم درحال اکتشاف هستند.

خدایی همچنین گفت: خوشبختانه ظرفیت خوبی از معادن در شهرستان وجود دارد و ماده معدنی بنتونیت، سرب، روی و سولفات سدیم از جمله معادنی هستند که نیازمند سرمایه گذاری و بهره برداری است.

سرپرست صنعت معدن و تجارت شهرستان بشرویه نیز در خصوص جذب سرمایه گذار گفت: برای جذب سرمایه گذار متاسفانه تسهیلاتی در نظر گرفته نشده است، ولیکن این درخواست را داریم تا برای حمایت از بحث سرمایه گذاری در مناطق کویری هم درخصوص اکتشافات و هم در بحث حمایت از بهره برداران تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

وی درخصوص جذب نیروی انسانی بیان کرد: ظرفیت اشتغال معادن حدود ۱۰۰ نفر است اما در صورت تامین نیروی انسانی قطعا این تعداد افزایش خواهد یافت.

خدایی نیز گفت: در زمینه تولید سنگ گرانیت دو معدن با گنجایش تولید این نوع سنگ فعال و همچنین سایر معادن در حال فعالیت و استخراج بنتونیت، سنگ لاشه، سرب و روی هستند.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا