هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قیر و آسفالت گشایش یافت

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قیر و آسفالت گشایش یافت

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت، عایق‌ها و ماشین‌آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

 

به نقل از سازمان توسعه تجارت، در نمایشگاه امسال 100 شرکت ایرانی و 5 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، چین، ترکیه، فرانسه و نیوزیلند حضور دارند.
دستگاه‌های پخش قیر و آسفالت، ماشین‌آلات سنگ‌شکن، راهسازی و سایر خدمات مشاوره، نظارت و مدیریت راه‌اندازی صنایع مرتبط با قیر، آسفالت و عایق‌ها از جمله گروه‌های کالایی است که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
بر اساس این گزارش در طول مدت برگزاری این نمایشگاه بازدیدکنندگان، متخصصان و دست اندرکاران صنعت قیر و آسفالت می‌توانند از برنامه‌های جانبی نمایشگاه مانند کارگاه‌های آموزشی، تخصصی و نشست‌های B2B برای رایزنی‌های تجاری، معرفی محصولات و نحوه کاربرد آنها و همچنین آزمایش‌های تخصصی بر روی محصولات بهره‌مند شوند.
افزایش تعامل میان فعالان حوزه قیر، آسفالت، ایزولاسیون و ماشین‌آلات راه‌سازی، نمایش آخرین دستاوردها  و فناوری‌های نوین در این صنعت، ایجاد رقابت در تولید و ارتقای سطح کیفی محصولات، بهینه‌سازی مصرف انرژی در حوزه صنایع مربوطه از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی قیر، آسفالت و صنایع وابسته تا 8 بهمن در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران دایر خواهد بود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا