۲ طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد

۲ طرح بزرگ اقتصاد مقاومتی در هرمزگان به بهره‌برداری می‌رسد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: دو طرح از ۳۶ طرح بزرگ ملی در قالب اقتصاد مقاومتی در هرمزگان قرار دارد و این طرح ها تا پایان امسال با ایجاد اشتغال بیش از 400 نفری به بهره برداری می رسد.

 

به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، خلیل قاسمی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های هرمزگان در حوزه صنعت گفت: در تقسیم بندی انجام شده 103 طرح بالای 60 درصد به صورت استانی  ابتدای امسال در هرمزگان هدف گذاری شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان تصریح کرد: از مجموع 103 طرح تقسیم‌بندی شده برای 75 طرح جواز بهره‌برداری صادر شد  و مابقی نیز تا پایان سال 95 به اتمام می‌رسد.
قاسمی افزود: در راستای پشتیبانی از 2 طرح بزرگ کشوری در قالب اقتصاد مقاومتی ، با اجرای این طرح‌ها در مجموع برای بیش از 400 نفر در استان فرصت اشتغال مستقیم فراهم می‌شود.
وی ادامه داد: بهره‌برداری از این طرح‌ها سبب افزیش سهم تولید و اشتغال استان می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان در ادامه اظهار امیدواری کرد با توجه به این میزان تولید در ماه‌های آتی جایگاه 10 میلیون تن تولید فولاد هدفگذاری شده در سفر ریاست جمهوری محقق و تمامی واحدها به بهره‌برداری برسد.
سرمایه گذاری 318 میلیارد ریال در حوزه صنایع معدنی هرمزگان
 معاون امور صنایع و معادن استان هرمزگان از افزایش اشتغال به میزان 16.7 درصد در ده ماهه سالجاری در حوزه صنایع معدنی خبر داد.
سهراب رضوانی با اعلام این خبر افزود: در مدت 10 ماه گذشته تعداد 36 فقره پروانه بهره برداری صادر شد.
وی اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری در این مدت 318 میلیارد ریال بوده که برای 320 نفر فرصت اشتغال جدید ایجاد شده است.
رضوانی در مقایسه عملکرد ده ماهه این حوزه با مدت مشابه سال قبل گفت: تاکنون 9 درصد در تعداد پروانه، 16.7 درصد در اشتغالزایی و 5 درصد در سرمایه گذاری رشد داشته ایم.
معاون امور صنایع و معادن هرمزگان عمده محصولات تولیدی توسط واحدهای مذکور را در زمینه گچ دانه بندی شده ، آسفالت و آهک کلسیته اعلام کرد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا