سنگ آهن قبل از تعطیلات چین کمی بالا رفت

سنگ آهن قبل از تعطیلات چین کمی بالا رفت

دنیای معدن -بر خلاف آنچه انتظار می رفت قیمت سنگ آهن در چین کمی بالا رفته است. ظاهرا برخی از کارخانه ها آخرین خرید ها را قبل از تعطیلات یک هفته ای چین انجام داده اند . البته اغلب فعالان بازار فعالیتی ندارند. آخرین قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد استرالیا 75 سنت رشد داشته 81 دلار و 25 سنت هر تن سی اف آر چین ثبت شده است که افت قیمت جمعه اخیر را جبران کرده است. چند روز آینده بعید است تقاضایی در بازار باشد چرا که بسیاری از کارخانه ها و تجار هم اکنون نیز تعطیلات را آغاز کرده اند و در بازار نیستند. از طرفی این هفته موجودی ورق گرم بازار چین 5.3 درصد و میلگرد 10 درصد بالا رفته و این رکود بازار فولاد تاثیر منفی بیشتری بر سنگ آهن وارد می کند. منبع: metal expertایفنا

آخرین قیمت سنگ آهن خلوص 62 درصد استرالیا 75 سنت رشد داشته 81 دلار و 25 سنت هر تن سی اف آر چین ثبت شده است که افت قیمت جمعه اخیر را جبران کرده است.

چند روز آینده بعید است تقاضایی در بازار باشد چرا که بسیاری از کارخانه ها و تجار هم اکنون نیز تعطیلات را آغاز کرده اند و در بازار نیستند.

از طرفی این هفته موجودی ورق گرم بازار چین 5.3 درصد و میلگرد 10 درصد بالا رفته و این رکود بازار فولاد تاثیر منفی بیشتری بر سنگ آهن وارد می کند.

منبع: metal expertایفنا

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا