تکذیب مطالب عنوان شده کارگران کارخانه فولاد زرفام

تکذیب مطالب عنوان شده کارگران کارخانه فولاد زرفام

مدیر عامل کارخانه فولاد زرفام طی اطلاعیه ای اظهارات کارگران این کارخانه را که روز گذشته دست به تحصن زده بودند تکذیب کرد.


بر اساس خبری که روز گذشته (۲ بهمن ۱۳۹۵) به نقل از خبرگزاری های محلی استان یزد مبنی بر تحصن کارگران کارخانه فولاد زرفام یزد در مقابل استانداری یزد بدلیل اخراج توسط مالک جدید کارخانه منتشر شده بود، مدیریت این مجموعه طی اطلاعیه ای مطالب عنوان شده در این گزارش را تکذیب نموده است.
متن زیر توسط مدیریت عامل این شرکت در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.
متاسفانه در تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۰۲ تعدادی از کارگران شرکت ذوب و نورد زرفام (سهامی خاص) به تحریک چند نفر عوامل معلوم الحال که با استفاده از روح پاک کارگران زحمتکش و در جهت منافع خود مقابل ساختمان استانداری یزد تجمع و مطالبی عمدتاً کذب را مطرح و خوراک لازم را به بعضی از رسانه های حاشیه ساز داخلی و یا خارجی داده اند.
این اقدام علاوه بر اینکه باعث تشویش اذهان عمومی گردیده، مطالبی کذب را در جامعه منتشر و بدون اینکه حرفهای طرف مقابل شنیده شود، حاشیه هایی را برای برداشت مختلف جناح های سیاسی ایجاد نموده است.
از آنجاییکه رعایت اخلاق و قانون وظیفه همه ماست لذا اعلام میدارد مطالب مطرح شده صحت نداشته و اعلام میدارد:
۱ - هیچ کارگری بدون رعایت مفاد قانون کار و قرارداد فی مابین تسویه حساب نمی گردد.
۲ - هیچ کارگر خارجی بدون رعایت موازین قانون کار جایگزین نخواهد شد.
۳ - استفاده از نیروهای موجود پس از انجام مصاحبه امکان پذیر است.
در خاتمه امید است که این بداخلاقی ها و انتشار اخبار کذب که مدتی است در جامعه ایران رواج یافته هر چه زودتر به همت همگان مرتفع گردد. ضمناً این شرکت حق طرح موضوع علیه بعضی رسانه ها و افراد معلوم الحال را در مراجع قضایی برای خود محفوظ میدارد. همچنین طبق قانون مطبوعات، این تکذیبیه بایستی در رسانه های مربوطه درج گردد.

محمد زرکش
مدیر عامل

 

جهت بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک کنید


 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا