دادستان کل کشور: جامعه ظرفیت شنیدن اخبار جدید پرونده های فساد را ندارد

دادستان کل کشور: جامعه ظرفیت شنیدن اخبار جدید پرونده های فساد را ندارد

تهران- ایرنا- دادستان کل کشور گفت: جامعه ما ظرفیت وقوع موارد جدید فساد و شنیدن اخبار مربوط به این پرونده ها را ندارد و مسئولان نظارتی باید مراقبت کنند تا ما شاهد وقوع این مفاسد نباشیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی این مطلب را روز یکشنبه در همایش سالانه سراسری مدیران و مسئولان ارشد سازمان حراست وزارت نفت بیان کرد.
رئیسی گفت: حفظ سلامت در مجموعه های اداری و به ویژه سازمان هایی که نقش کلیدی دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ همچنین سلامت در نیروی انسانی، روابط سازمانی و قراردادها، سرمایه ای بزرگ به شمار می رود.
دادستان کل کشور با بیان اینکه تضمین سلامت کار در یک مجموعه به تک تک اعضای سازمان مربوط می شود، افزود: بهترین و کارآمدترین نظام کنترلی، وجود خودکنترلی است که باعث می شود اعضا با رعایت اخلاق حرفه ای کار کنند.
رئیسی خاطرنشان کرد: شرط دیگر حفظ سلامت در مجموعه های اداری، فعال کردن نقش نظارت همگانی در سازمان ها است به طوری که همه اعضا باید احساس مسوولیت داشته باشند.
دادستان کل کشور ادامه داد: بخش هایی همچون حراست ها و بازرسی ها که نظارت در آن ها نهادینه شده است نیز نقش مهمی در حفظ سلامت سازمان ایفا می کنند.
خبر در حال تکمیل است...
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا