هیات اقتصادی ایروان در راه تهران

هیات اقتصادی ایروان در راه تهران

سفیر ارمنستان در تهران گفت: همایش اقتصادی ایران و ارمنستان با حضور محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت ایران ، کارن چشماریتیان وزیر اقتصاد ارمنستان و فعالان اقتصادی دو کشور روز دوشنبه هفته جاری (18 آبان ماه) در تهران برگزار می شود.

به گزارش نامه نیوز، گرتاش تومانیان امروز (شنبه) در گفت و گو با ایرنا افزود: در ماه های گذشته همکاری های گسترده ای بین سفارت ارمنستان در تهران و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران برای برگزاری این همایش انجام شده است.

سفیر ارمنستان در ایران ادامه داد: در این همایش محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت ایران ، کارن چشماریتیان وزیر اقتصاد ارمنستان در راس هیئتی 60 نفره اقتصادی حضور می یابند.
آرتاش تومانیان خاطر نشان کرد: در این همایش که در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران تشکیل می شود. همچنین قرار است حدود 300 نفر از صاحبان صنایع ،تجار بازرگانان ایران حضور یابند.

وی اضافه کرد: در این همایش ظرفیت های اقتصادی ارمنستان،زمینه های جذب سرمایه و اولویت های ارمنستان برای تولید کنندگان بررسی می شود.

سفیر ارمنستان در تهران یادآور شد: در همایش اقتصادی ایران و ارمنستان همچنین گزارش هایی از روابط اقتصادی دو کشور و برنامه ها و طرح های آینده تهران و ایروان ارائه می شود.

تومانیان تصریح کرد: در پایان این همایش شرکت کنندگان ایرانی و ارمنستانی به صورت رو دررو در زمینه های همکاری با یکدیگر مذاکره می کنند.

وی با یادآوری سفر اخیر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری به ارمنستان ابراز امیدواری کرد:همایش اقتصادی ایران و ارمنستان که روز دوشنبه در تهران برگزار می شود،نتایج خوبی به همراه داشته باشد.



بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا