وزارت رفاه پروژه کارخانه گندله سازی و کارخانه آهن اسفنجی اسدآباد را عملیاتی کند

وزارت رفاه پروژه کارخانه گندله سازی و کارخانه آهن اسفنجی اسدآباد را عملیاتی کند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با اشاره به متوقف ماندن چندین پروژه در شهرستان اسدآباد گفت: وزارت رفاه پروژه کارخانه گندله سازی و کارخانه آهن اسفنجی اسدآباد را عملیاتی کند.

 

اکبر رنجبرزاده در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، 14 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت توجه به مسئله اشتغال در منطقه اسدآباد استان همدان گفت: شهرستان اسدآباد دارای چندین معدن آهن و چندین کارخانه ذوب آهن، کنستانتره و گندله سازی است. حال متاسفانه با وجود گذشت بیش از 2 سال، کارخانه گندله سازی با 85 درصد پیشرفت فیزیکی به صورت نیمه تمام باقی مانده است.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت کار متولی حوزه اشتغال است از این رو باید مسیری را برای راه اندازی کارخانه های مربوطه در اسدآباد ایجاد کند از این رو شاهد هستیم تنها به خاطر اعتباری حدود 15 میلیارد تومان، پروژه ای با هزینه یکصد میلیاردی به صورت نیمه تمام مانده است از این رو با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی و تاکیدات رهبری وزارت رفاه باید در جهت اجرایی کردن پروژه کارخانه گندله سازی و کارخانه آهن اسفنجی اقدام کند.
وی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه باید در جهت تکمیل پروژه راه اسدآباد به قروه و اسدآباد به سنقر اقدام کند. البته این پروژه ها ردیف های اعتباری دارد و حتی در یکسال اول بخش عظیمی از پروژه های مذکور عملیاتی شد اما در سال های بعد این روند متوقف شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا