سرمایه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک 2.5 برابرافزایش یافت

سرمایه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک 2.5 برابرافزایش یافت

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از افزایش 2.5 برابری سرمایه های این صندوق خبرداد و گفت: سرمایه این صندوق از 500 میلیارد ریال به 1250 میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش روز شنبه ایرنا ز روابط عمومی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک، علی تعقلی افزود: به استناد قانون بودجه سال 94 کل کشور و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران حوزه صنایع کوچک و همچنین توسعه سرمایه گذاری در این بخش، سرمایه های این صندوق افزایش یافت.
وی افزود: افزایش 2.5 برابر سرمایه های صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک اقدامی مهم برای افزایش خدمات حمایتی و تسهیل گری صندوق ضمانت سرمایه گذاری است تا با حمایت همه جانبه دولت تدبیر و امید، مشکلات صنایع کوچک در بخش تولید، تامین مواد اولیه و تجهیزات با ارایه خدمات و ضمانت نامه های صندوق مرتفع شود.
صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک از بدو تشکیل خود تلاش کرده با صدور انواع وثیقه مورد نیاز، استفاده صنایع کوچک از تسهیلات بانک ها و موسسات مالی و اعتباری فراهم کند و در این راستا این صندوق از سال 1386 تا پایان سال گذشته 459 فقره ضمانت نامه برای واحدهای صنعتی به مبلغ 1990 میلیارد ریال صادر کرده است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا