آیا نمایندگان دادگستری، حسابرسان ذوب آهن را قانع کردند ؟

آیا نمایندگان دادگستری، حسابرسان ذوب آهن را قانع کردند ؟

در این جلسه 14 نفر از کارشناسان زبده حسابرس شرکت داشته اند تا دراین باره توضیحات کامل را از نمایندگان دادگستری دریافت کنند.

 

افزایش سرمایه شرکت ذوب آهن به داستانی پر از فراز و نشیب تبدیل شده که سهامداران این شرکت را با خود همراه کرده و گویی همچنان این ماجرا سر دراز دارد.
شرکت ذوب آهن اصفهان قرار است 3.8 برابر به سرمایه خود بیافزاید که این رقم از محل تجدید ارزیابی ماشین آلات و تجهیزات مانند ارزیابی کوره 3 و پالایشگاه و غیره است.
درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه شرکت ذوب آهن ، همین بس که تجدید ارزیابی ماشین آلات و تجهیزات توسط نمایندگان و کارشناسان دادگستری صورت گرفته و آنها 3 هزار و 28 میلیارد تومان ارزش را برای آنها ارزیابی کرده اند.
این درحالی است که کارشناسان حسابرس درباره نحوه این نوع تعیین ارزش و تجدید ارزیابی از نمایندگان دادگستری توضیح خواسته اند .
روز چهارشنبه هفته گذشته، جلسه توجیه حسابرسان توسط کارشناسان اداره دادگستری صورت گرفت که در این جلسه 14 نفر از کارشناسان زبده حسابرس شرکت داشته اند تا دراین باره توضیحات کامل دریافت کنند.
به هر روی اگر از مدیرسرمایه گذاری و امور سهام ذوب آهن بپرسیم که چرا پروسه افزایش سرمایه ذوب آهن این چنین طولانی و پر فراز و نشیب شده است، این طور پاسخ می دهد:موضوع بر سر 3 هزارمیلیارد تومان افزایش است باید همه مبانی مشخص و شفاف شود، هر سهم ذوب آهن با این افزایش سرمایه به 5 سهم تبدیل می شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا