ایمیدرو از مشارکت آستان قدس رضوی در حوزه اکتشاف معادن استقبال می کند

ایمیدرو از مشارکت آستان قدس رضوی در حوزه اکتشاف معادن استقبال می کند

دنیای معدن - رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد: این سازمان از مشارکت آستان قدس رضوی در حوزه اکتشاف معادن استقبال می کند.

مهدی کرباسیان که به منظور بازدید از معادن و شروع عملیات اجرایی چند طرح معدنی به استان خراسان جنوبی سفر کرده است، گفت: سرمایه گذاری در بخش اکتشاف موضوع بسیار مهمی است لذا ایمیدرو آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی در این بخش است.

وی تصریح کرد: ایمیدرو برنامه های وسیعی برای اکتشاف معادن با همکاری بخش های دولتی و خصوصی دارد و در نظر دارد بخش اکتشاف را توسعه دهد. کرباسیان ادامه داد: خراسان جنوبی یکی از استان های معدنی کشور است و در دولت یازدهم با کمک ایمیدرو و شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، موفق به اکتشافی 60 هزار کیلومتر شدیم و نتایج خوبی هم حاصل شده است.

وی با بیان اینکه جزئیات فعالیت های اکتشافی انجام شده در جلسه شورای اداری استان خراسان جنوبی بیان خواهد شد، اظهار کرد: به جز زغال سنگ که ظرفیت های خوبی دارد، این استان ذخایر خوبی از طلا، کرومیت و آهن هم توسط کارشناسان ایمیدرو کشف شده که کار بسیار ارزشمندی است.

کرباسیان اظهار امیدواری کرد: با تکمیل اکتشافات معدنی، آینده استان خراسان جنوبی متحول شود و با ایجاد کارخانه های فرآوری، شاهد رشد و توسعه اشتغال در استان باشیم.

رییس هیات عامل ایمیدرو به همراه نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بازدید و شروع عملیات اجرایی طرح های بخش معدن و صنایع معدنی امروز شنبه عازم استان خراسان جنوبی شده است. این سفر تا فردا یکشنبه ادامه دارد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا