از امروز آغاز شد؛

آموزش قراردادهای اختیار معامله در بورس تهران

آموزش قراردادهای اختیار معامله در بورس تهران

بورس اوراق بهادار تهران، با توجه به راه اندازی ابزار مالی جدید اختیار معامله (option)، از امروز 29 آذر 95، کلاس های آموزشی به منظور آشنایی کلیه فعالان و سهامداران بازار سرمایه با قراردادهای اختیار معامله برگزار می کند.

 

با توجه به راه اندازی ابزار مالی جدید اختیار معامله (option) مدیریت توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری با همکاری معاونت بازار کلاس های آموزشی در این زمینه از امروز برگزار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت بورس تهران، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، با توجه به راه اندازی ابزار مالی جدید اختیار معامله (option)، از امروز  29 آذر 95، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی به منظور آشنایی کلیه فعالان و سهامداران بازار سرمایه با قراردادهای اختیار معامله کرده است.

بر اساس این گزارش، دوره آموزشی "آشنایی با ابزار مالی اختیار معامله(Option)" طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از ساعت 12 الی 13:30 در سالن اجتماعات واقع در طبقه دوم تالار بورس (شرکت بورس اوراق بهادار تهران) برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به مدیریت توسعه فرهنگ سرمایه گذاری، طبقه ششم، اتاق کارشناسان آموزش نزد آقای یگانه مراجعه و یا با شماره 64086280 تماس حاصل کنند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا