افتتاح سومین نمایشگاه تولیدکنندگان ایرانی صنعت مترو

افتتاح سومین نمایشگاه تولیدکنندگان ایرانی صنعت مترو

تهران- ایرنا- سومین نمایشگاه مشارکت تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو در بوستان گفت وگو افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ سومین نمایشگاه مشارکت تولید کنندگان ایرانی صنعت مترو امروز (سه شنبه) با شرکت بیش از 100 تولید کننده داخلی با حضور مازیار حسینی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در محل نمایشگاه تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفت وگو) آغاز بکار کرد.
این نمایشگاه به وسعت چهار هزار متر مربع با شرکت بیش از 100 تولیدکننده داخلی قطعات، صنایع وابسته به مترو، مراکز علمی و دانشگاهی و شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل ریلی درون شهری به مدت سه روز دایر است.
شرکت بهره برداری مترو تهران در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، برای سومین سال پیاپی اقدام به برپایی نمایشگاه مشارکت تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو کرده ، تا با گرد هم آوردن تولیدکنندگان، شرکت های بهره برداری مترو کشور، مسئولان ذی ربط و دانشگاهیان؛ فضای لازم برای معرفی توان داخل، تبادل دانش و شناسایی و رفع موانع پیش روی را فراهم کند.
سومین نمایشگاه مشارکت تولید کنندگان ایرانی در صنعت مترو با شرکت بیش از 100 شرکت تولید کننده داخلی قطعات مترو تا پنج شنبه هفته جاری در بوستان گفتگو پذیرای بازدیدکنندگان است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید محمد جواد آل داود - انتشاردهنده: موسی فعالیان
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا