رئیس کمیسیون صنایع و معادن خانه ملت

مشکل یابی و پیگیری امور حوزه صنعت اولویت کار مجلس شورای اسلامی است

مشکل یابی و پیگیری امور حوزه صنعت اولویت کار مجلس شورای اسلامی است

اراک - رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری و رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی از اولویت های کاری خانه ملت است.

عزیز اکبریان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از پنج واحد تولیدی شهرستان زرندیه، افزود: در خصوص پیگیری و رفع مشکلات صنایع لایحه ای در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و گام های موثری برای رفع موانع تولید توسط خانه ملت برداشته شده است.
وی ادامه داد: استان مرکزی و شهرستان زرندیه یکی از قطب های مهم صنعتی کشور هستند و صنایع و واحدهای کلیدی دارند.
رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بانک ها باید با تسهیل و تسریع در پرداخت تسهیلات به بنگاه های اقتصادی اهتمام ویژه داشته و برای رفع مشکلات اعتباری این بنگاه ها تلاش شود تا زمینه صادرات را برای کشور و استان فراهم کنند.
اکبریان گفت:قرارگرفتن شهرستان زرندیه در مسیر اصلی ارتباطی شمال به جنوب، غرب به شرق کشور و نزدیکی به فرودگاه امام خمینی(ره)، ظرفیت مناسبی را در این منطقه برای سرمایه گذاری ایجاد کرده که باید مورد توجه مسئولان و سرمایه گذاران قرار گیرد.
وی، با یادآوری نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی هماهنگی مناسبی برای تحقق اهداف و سیاست ها این شعار با یکدیگر داشته اند و در کنار یکدیگر برای تحقق اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری تلاش می کنند.
رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، آشنایی با مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان زرندیه و رفع این مشکلات را جمله اهداف سفر خود به این شهرستان عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در این آئین گفت: برداشته شدن محدودیت های صادرات و تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی از مزایای تحقق توافق هسته ای در پسابرجام بوده است.
ظفر افشون افزود: واحدهای تولیدی برای افزایش تولید و حضور در بازارهای بین المللی با مشکلاتی مواجه بودند که به برکت رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و تلاش تیم هسته ای کشور این موانع برطرف شد و زمینه حضور تولیدکنندگان داخلی در بازارهای خارجی و بین المللی فراهم شده است.
رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان زرندیه از پنج واحد تولیدی کابل سینا، یخچال سازی، چوب بستنی و شرکت لنت پیشرو صنعت این شهرستان بازدید کردند.
350 واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان زرندیه فعال هستند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا