با استقبال سرمایه گذاران پایان یافت؛

پذیره نویسی واحدهای "صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت امین یکم فردا"

پذیره نویسی واحدهای

با استقبال سرمایه گذاران پذیره نویسی واحدهای "صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت امین یکم فردا" پایان پذیرفت.

 

امروز، چهارشنبه تاریخ 17 آذرماه 1395، پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایهگذاری با درآمد ثابت امین یکم فردا در نماد معاملاتی "امین یکم" با توجه به تکمیل حداقل واحدهای مورد نیاز در اساسنامه پایان پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شرکت بورس تهران، از تعداد 99 میلیون واحد سرمایه گذاری عادی قابل پذیره نویسی، تعداد 89 میلیون و 999 هزار و 485 واحد (معادل 90 درصد) در این دوره مورد پذیره نویسی قرار گرفت.

همچنین یادآور میشود پس از آغاز فعالیت صندوق در پایان هر مقطع زمانی که ماهانه و در آخرین روز هر ماه است، در صورتی که خالص ارزش روز واحدهای سرمایه گذاری بیش از قیمت مبنای واحدها باشد، تفاوت مذکور محاسبه شده و متناسب با تعداد واحدهای سرمایه گذاری به حساب کسانی که در پایان آن مقطع، دارنده واحدها بوده اند، واریز می شود. پس از این پرداخت، خالص ارزش روز هر واحد سرمایه گذاری، معادل قیمت مبنای آن می شود.

معاملات ثانویه واحدهای صندوق امین یکم نیز پس از دریافت مجوز فعالیت از سازمان بورس و اوراق بهادار در بازار صندوق های قابل معامله انجام خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به اطلاعیه شماره 15994/ 181 تاریخ 9 آذرماه 1395 منتشره در سایت رسمی شرکت بورس اوراق بهادار تهران به نشانی WWW.TSE.IR یا اینجا را کلیک کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا