در کدال منتشر شد؛

دلایل تعدیل پیش بینی های سیمان شمال

دلایل تعدیل پیش بینی های سیمان شمال

شرکت سیمان شمال در دوره شش ماهه با اختصاص 147 ریال سود به ازای هر سهم معادل 56 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

 

شرکت سیمان شمال پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 95 را حسابرسی نشده و با سرمایه 826 میلیارد و 978 میلیون ریال اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت سیمان شمال سود هر سهم در دوره منتهی به 30 آذر ماه سال جاری را مبلغ 264 ریال برآورد کرد و اعلام کرد طی دوره شش ماهه نخست سال با تحقق 147 ریال سود به ازای هر سهم، معادل 56 درصد از پیش بینی هایش را پوشش داده است.

"سشمال" در شش ماه نخست سال سود خالص را مبلغ 121 میلیارد و 535 میلیون ریال اعلام کرد.

این شرکت بورسی، دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال مالی منتهی به 30 آذر ماه 95 را حسابرسی نشده، نسبت به اطلاعیه پیشین را به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به پایان یافتن دوره دریافت پاکات مزایده و اخذ تنها یک پاکت از شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان با مشخصه قیمت پایه هر سهم 4 هزار و 300 ریال، بهای تمام شده هر سهم به مبلغ 3 هزار و 535 ریال سود حاصل از فروش سهام شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه پس از کسر هزینه ها معادل 58 میلیارد و چهار میلیون ریال خواهد بود. به همین جهت، این سود منجر به تعدیل مثبتی به میزان هر سهم 70 ریال خواهد شد.

همچنین با توجه به  ارسال صورت حساب از طرف شرکت برق منطقه ای و اعمال تخفیف بابت تعطیلی کوره کارخانه بمدت 2 ماه به مبلغ 19 میلیارد و 707 میلیون ریال، این تخفیف منجر به کاهش بهای تمام شده کالای فروش رفته و تعدیل مثبتی به میزان 23.8 ریال خواهد شد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا