تصویب سه لایحه موافقت نامه همکاری ایران با مجارستان، اسلواکی و لیتوانی در مجلس

تصویب سه لایحه موافقت نامه همکاری ایران با مجارستان، اسلواکی و لیتوانی در مجلس

تهران-ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی سه لایحه موافقت نامه همکاری بین ایران با مجارستان، اسلواکی و لیتوانی را تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری مجارستان به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی را با 145 رای موافق، 3 رای مخالف، 1 رای ممتنع از 212 نماینده حاضر تصویب کردند.
بر اساس ماده واحده این لایحه که به تصویب مجلس رسید موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری مجارستان به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر درآمد و سرمایه مشتمل بر یک مقدمه و 29 ماده تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می شود.

**تصویب لایحه موافقت نامه مالیاتی میان ایران و اسلواک
همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلواکی به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی را با 160 رای موافق، 2 رای مخالف و 1 رای ممتنع از 213 نماینده حاضر تصویب کردند.
بر اساس ماده واحده این لایحه، موافقت نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری اسلواکی به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی مشتمل بر یک مقدمه و 28ماده تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می شود.

**موافقت مجلس با لایحه موافقت نامه همکاری های اقتصادی بین ایران و لیتوانی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین با 157 رای موافق، یک رای مخالف و 3 رای ممتنع از مجموع 216 نماینده حاضر با لایحه موافقت نامه همکاری های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لیتوانی موافقت کردند.
با تصویب نمایندگان مجلس در ماده واحده این لایحه، موافقت نامه همکاری های اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لیتوانی مشتمل بر یک مقدمه و 9 ماده تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا