ارزش يورو برابر دلار و برخی ديگر از ارزها کاهش يافت

ارزش يورو برابر دلار و برخی ديگر از ارزها کاهش يافت

ارزش یورو برابر دلار و برخی دیگر از ارزهای معتبر جهان در معاملات روز جمعه کاهش یافت.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن، به یک ممیز 0869 هزارم دلار( معادل هر هزار یورو برابر هزار و 86 دلار و 90 سنت) رسید که نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین این بازار، مقداری کاهش نشان می دهد. ارزش برابری این دو ارز در پایان معالات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک ممیز 0881 هزارم دلار (هر هزار یورو برابر هزار و 88 دلار و 10 سنت) بود.
ارزش برابری واحد پول اروپا با ین در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن نوسان چندانی نداشت، به گونه ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به 132 ین و 52 صدم یک ین بود. ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز کاری پیشین به نسبت یک یورو به132 ین و 46 صدم یک ین بود.
اما ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به 121 ین و 92 صدم یک ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز کاری پیشین به نسبت یک دلار به 121 ین و 74 صدم یک ین رسیده بود.
در معاملات ارزی امروز لندن، ارزش پوند انگلیس در برابر یورو کاهش یافت. بدین ترتیب که هر 7179 ده هزارم پوند(71 ممیز 79 صدم پنی) برابر یک یورو معامله شد. به عبارت دیگر، هر 10 هزار یورو با هفت هزار و 179 پوند داد و ستد شد.
ارزش پوند انگلیس در برابر دلار هم کاهش یافت. در داد و ستدهای امروز، هر پوند برابر یک ممیز 5141 هزارم دلار( معادل هر هزار پوند برابر هزار و 514 دلار و 10 سنت) خرید و فروش شد.
در همین بازار، ارزش فرانک سوییس در برابر یورو نوسان نداشت. با این توضیح که هر یک ممیز 0823 هزارم فرانک سوییس برابر یک یورو خرید و فروش شد. یعنی، هر هزار یورو برابر هزار و 82 فرانک و 30 سنت یک فرانک سوییس داد و ستد شد.
ارزش فرانک سوییس برابر دلار، هم تقریبا بی نوسان بود. به ترتیبی که هر دلار برابر 9956 ده هزارم فرانک (هر ده هزار فرانک سوییس برابر 995 دلار و 60 سنت) داد و ستد شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا