رئیس اتحادیه فروشندگان طلا :

رشد شاخص بورس آمریکا موجب کاهش قیمت طلا شد

رشد شاخص بورس آمریکا موجب کاهش قیمت طلا شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: با فروکش کردن تب انتخابات، مجددا ارزش سهام و شاخص بورس آمریکا بالا رفته و این موضوع باعث افزایش قیمت دلار و کاهش ۲۴ دلاری قیمت هر اونس طلای جهانی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،محمد کشتی‌آرای در ارتباط با آخرین وضعیت بازار طلای جهانی به ایسنا گفت:‌ پس از فروکش کردن تب انتخابات در آمریکا و آرامش ایجاد شده در این کشور مجددا ارزش دلار بالا رفت تا شاهد کاهش قیمت طلای جهانی باشیم.در حال حاضر هر اونس طلای جهانی با کاهش قیمت ۲۴ دلاری به رقمی معادل ۱۲۶۱ دلار رسیده است.

وی با اشاره به اعلام شاخص‌های اقتصادی آمریکا بیان کرد: با اعلام شاخص‌های اقتصادی آمریکا مجددا ارزش سهام سقوط کرده در این کشور بالا رفته و شاخص بورس نیز افزایش یافته است. در حالی که بلافاصله پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ارزش سهام این کشور کاهش یافت و شاخص بورس نیز منفی شد زیرا بازار اقتصادی این کشور با بی‌ثباتی همراه شده بود.

کشتی‌آرای ادامه داد: در حال حاضر بعد از فروکش کردن تب انتخابات در آمریکا و آرامش سیاسی ایجاد شده در این کشور، شرایط اقتصادی رو به بهبود است و قطعا روی شرایط اقتصادی دنیا اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا