استاندار چهارمحال و بختیاری:

۵ سال آینده تولید آهن اسفنجی در چهارمحال و بختیاری به ورق تبدیل می‌شود

۵ سال آینده تولید آهن اسفنجی در چهارمحال و بختیاری به ورق تبدیل می‌شود

گروه صنایع معدنی >فولاد - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ظرف یک برنامه ۵ ساله از تولید آهن اسفنجی به ورق دست می‌یابیم.

به گزارش ماین نیوز، قاسم سلیمانی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از واحد احیای مستقیم فولاد سفید دشت اظهار داشت: پروژه‌های عظیم مانند جاده جایگزین کارون 4 که دغدغه بزرگی برای مردم استان بود با اعتبارذی بالغ بر 141 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که 73 میلیارد تومان آن در دولت یازدهم تأمین شد.

وی با اشاره به سفر گذشته آقای جهانگیری به استان افزود: در سفر گذشته ایشان به استان 470 میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح شد و امروز کارخانه حجاب که فعالیت‌های اجرایی آن حدود 22 سال زمان برد بوده با حضور ایشان افتتاح شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پروژه ورق‌های پوشش‌دار تاراز که 5 سال گذشته فعالیت اجرایی آن آغاز شده بود امروز نیز افتتاح شد، همچنین پروژه فولاد که عملیات اجرایی آن از سال 86 آغاز شده بود سال 90 متوقف شد در دولت تدبیر و امید مجددا شروع به کار کرد و امروز نیز افتتاح شد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فازهای بعدی فولاد استان در سال‌های بعدی آغاز و ظرف یک برنامه 5 ساله از تولید آهن اسفنجی به ورق دست می‌یابیم.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا