دو واحد صنعتی تولید ورق فولادی گالوالوم و چادر مشکی افتتاح شدند

دو واحد صنعتی تولید ورق فولادی گالوالوم و چادر مشکی افتتاح شدند

با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت ، معدن و تجارت کارخانه تولید ورق فولادی گالوالوم و کارخانه تولید چادر مشکی در شهرکرد افتتاح شد.

 

کارخانه تولید ورق فولادی گالوالوم با هزار و 300 میلیارد ریال اعتبار و سرمایه گذاری ارزی 17 و نیم میلیون یورو راه اندازی شد و سالانه 330 هزار تن ورق های پوشش دار ازجمله گالوانیزه و گالوالوم تولید می کند که نیمی از آن ورق گالوالوم است.
با بهره برداری از این کارخانه ضمن فراهم شدن زمینه اشتغال مستقیم 250 نفر، سالانه از خروج 65 میلیون یورو ارز از کشور جلوگیری می شود.
با راه اندازی مجتمع فولاد تاراز شهرکرد، در کنار دو کارخانه دیگر این استان - کارخانه های ورق خودرو سفید دشت و قلع اندود فرخشهر – استان چهارمحال و بختیاری با ظرفیت 800 هزار تن، قطب تولید انواع ورق کشور می شود.
این کارخانه در هفت هکتار از زمین های قطب صنعتی شهرکرد در مدت سه سال ساخته شده و مرحله آزمایشی این واحد با 150 هزار تن تولید، آغازشده است .
در ادامه سفر معاون اول رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان چهار محال و بختیاری کارخانه تولید چادر مشکی در شهرکرد با ظرفیت تولید 10 میلیون متر چادر در سال افتتاح شد.
این واحد تولیدی و صنعتی با یک هزار و 100 میلیارد ریال و 20 میلیون یورو سرمایه گذاری اشتغال زایی 200 نفر را به همراه داشته است.
اسحاق جهانگیری همچنین به همراه محمد‌رضا نعمت‌زاده وزیر صنعت ، معدن و تجارت به مقام شامخ شهدا در شهر کرد ادای احترام کردند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا