معاون اداری و مالی شرکت فولاد آلیاژی ایران:

۴۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های زیست‌محیطی فولاد آلیاژی ایران هزینه شد

۴۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های زیست‌محیطی فولاد آلیاژی ایران هزینه شد

گروه صنایع معدنی >فولاد - معاون اداری و مالی شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: برای زیرساخت‌های زیست‌محیطی این شرکت 40 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش ماین نیوز، سید ضیاء هاشمی عصر امروز در نشستی خبری با اشاره به مشکلاتی که اغلب صنایع فولادی در حوزه محیط زیست دارند، اظهار داشت: این مشکلات اعتراض و ناراحتی مردم و مسؤولان محیط زیست را به دنبال داشته اما فولاد آلیاژی ایران مشکل آلایندگی ندارد.

وی با اشاره به اینکه فولاد آلیاژی بالغ بر 40 میلیارد تومان برای زیرساخت‌های زیست‌محیطی و کاهش آلاینده‌ها هزینه کرده است، افزود: ضمن اینکه 65 هکتار فضای سبز در محدوده این واحد ایجاد شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: فولاد آلیاژی ایران لوح صنعت سبز را از رئیس سازمان محیط زیست دریافت کرده و از آنجا که محیط زیست به شکل آنلاین این شرکت را تحت کنترل دارد، امکان تخلف زیست محیطی وجود ندارد.

معاون اداری و مالی شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به اینکه در برخی واحدهای فولادسازی استان یزد این مشکلات وجود دارد و عدم هزینه‌کرد در حوزه محیط زیست سبب شده حتی قیمت تمام شده آنها کمتر از فولاد آلیاژی شود، عنوان کرد: نحوه فعالیت این واحدها به نام همه واحدهای فولادی تمام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اغلب واحدهای تولیدی و صنعتی استان یزد در زمینه پرداخت حقوق و دستمزد با مشکل مواجه شده‌اند، اظهار داشت: به رغم اینکه با کمبود نقدینگی مواجه هستیم اما حتی در حد یک هفته نیز پرداخت معوقه به کارکنان نداشته‌ایم و همه پرداخت‌ها حتی به پیمانکاران به روز است.

هاشمی در مورد نیروهای قراردادی فولاد آلیاژی نیز بیان کرد: در چارچوب قوانین و مقررات، نیروهای قرارداد موقت به تدریج تبدیل وضعیت می‌شوند و تاکنون نیز کار 170 نفر انجام شده و ماه گذشته نخستین حقوق خود را از فولاد آلیاژی به طور مستقیم دریافت کرده‌اند.

وی عنوان کرد: بقیه قرارداد موقت‌ها نیز تا پایان سال تبدیل وضعیت می‌شوند و قراردادهای آنها به طور مستقیم با شرکت فولاد آلیاژی ایران منعقد می‌شود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا